14/11/2010 - Bredene strandrace
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Scale
- Kerstman
is het dan geen hoog water te zien op deze link:Foxy wrote:Morgennamiddag, woensdag en donderdag (wanneer het laag water is).
http://www.mumm.ac.be/NL/Models/Operati ... on=bredene
Begrijp het tabelletje niet echt goed
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
Re: 14/11/2010 - Bredene strandrace
Post by Dieter ex Mx-er »
Donderdagmorgen en zaterdagScale wrote:Wie doet nog wanneer een verkenning? Eventueel vrijdag 12/11 als het zou uitgepijld zijn?
Ik zal donderdagmorgen ook nog es gaan verkennen en de finale bandendruk kiezenDieter ex Mx-er wrote:Donderdagmorgen en zaterdagScale wrote:Wie doet nog wanneer een verkenning? Eventueel vrijdag 12/11 als het zou uitgepijld zijn?
- Foxy
- Mountainbiker
Nee, maar het parcours is volledig bekendgemaakt dus uitgepijld of niet maakt niet veel verschilScale wrote:@Foxy: dacht al dat ik nog onder invloed was...![]()
Donderdag vm zie ik ook wel zitten maar het zal dan nog niet uitgepijld zijn zeker?
Moest je zin hebben om mee te gaan, hoef je maar een pb te sturen ofzo he
Zaterdag ochtend zeker.Dieter ex Mx-er wrote:Donderdagmorgen en zaterdagScale wrote:Wie doet nog wanneer een verkenning? Eventueel vrijdag 12/11 als het zou uitgepijld zijn?
Donderdag weet ik nog niet.
Misschien dat ik nog niets anders uitsteek.