Deze tocht voor de eerste keer gereden op aanraden van mijn bike-makkers.
En ik moet zeggen een aangename ervaring. 40 km gedaan.
Zeer mooi parcour met "elementen" die je toch in de kempen niet vaak tegen komt.
Zeer plezant die heuvels en dergerlijke. Het fietsen ging vlot. 1 keer wat last gehad met een heuveltje omdat mensen voor me van hun fiets sprongen en beslisten om al wandeld naar boven te gaan.
Ook respect voor de vele ouders die we tegen kwamen met hun kinderen!
Bevoorrading was ok!
Een plezante tocht zeker voor herhaling vatbaar! Knappe organisatie!
Zo 07/11/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wij hebben ons ook goed geamuseerd. De tocht van de goorbikers is inderdaad de mooiste in en rond aarschot!! Maar inderdaad aan de pijltjes zou iets langer mogen worden gewerkt, alsook de bewaakte fietsparking miste we wel. Toch een prachtig parkoer uitgestippeld en BV dik in orde. Tip voor volgend jaar misschien, probeer de Kidstoer zoveel mogelijk af te scheiden van de grotere. Bedankt en tot volgend jaar!!!

-
Pietje Diesel
- Mountainbiker
Post by Pietje Diesel »
na vele maanden weer eens op de fiets gezeten en deed dat goed.
Ik heb lang getwijfeld maar gezien het goede weer kon ik niet anders dan vertrekken. Ik heb de 35 km gedaan en echt genoten. Zeer laat vertrokken waardoor geen files. Afpijling was voldoende al heb ik soms hard in de remmen moeten gaan ( en ik reed niet snel) , bevoorrading ok.
Langdorp is een prachtige omgeving al had ik graag ook in Meetshoven gereden. Ben langs daar naar huis gereden maar de pijltjes waren al weg dus gewoon op basis van de sporen het parcour trachten te volgen. Heeft niet lang geduurd maar het beste was eraf. Na 52km moe maar voldaan het fietske thuis afgespoten. Volgend jaar kom zeker terug.
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Blauwe pijltjes waren van de kidstoerBulls69 wrote:Vandaag hier ook aangezet voor 40 zalige km's, met de bike ernaartoe en terug, goed voor 60km's![]()
Zijn aan de inschrijving pas vertrokken om 9u30 = geen filerijden en een aangenaam aantal bikers onderweg .![]()
1 klein opmerking aan de organisatie, aan de 2de splitsing op eind van het fietspad naast de treinsporen hingen de blauwe pijlen naar links en gele pijlen naar rechts zonder aanduiding wat de 25/30/40km was? Menig biker stond hier stil met twijfels, dan maar gegokt dat blauw de kotste afstand zou zijn en goed gegokt.
-
hillmaster
- Mountainbiker
Post by hillmaster »
ben hier ook de 60 km komen afbollen, zeer geslaagde rit voor mij zeker na bierbeek eindelijk nog is wat kunnen doorrijden wat op het einde resulteerde in een opgebrande motor kom altijd rijden in het brabantse daar er bij ons geen hellingen zijn kom ik hier wat trainen
vertrokken om9.45u, dus niet veel volk gezien en hetgeen ik dan zag was nog schoon en snel vrouwvolk ook
, moest serieus trappen voor ze te kunnen volgen en zo traag ben ik niet hoor.
zeer leuke rit gehad en dan maar naar huis cross gaan kijken.
Bedankt organisatie
vertrokken om9.45u, dus niet veel volk gezien en hetgeen ik dan zag was nog schoon en snel vrouwvolk ook
zeer leuke rit gehad en dan maar naar huis cross gaan kijken.
Bedankt organisatie
hoewel van de streek was het sedert 7 juni geleden dat ik nog eens een tt'ke in osschot/langdorp had meegepikt.
nu, dat tt'ke van de goorbikers is zowiezo geen gewoon tt'ke, maar een echt toptt'ke, wat was dat weer een tof tochtje, ge voelt dat die manne echt wel weten wat biken is.
Toch net weer iets technischer dan de slingertracks van de kempen, en uiteraard al die fantastische klimmekes. Enkel die aan den american bar niet opgeraakt, maar ja, die lag er niet echt super bij. Het laatste pikante klimmeke wel drie keer moeten proberen tot ik de oplossing gevonden had, maar uiteindelijk wel gelukt. En deze lus op de bosberg is toch wel een superdingske he. lebber lebber lebber...
bepijling was perfect, maar ja, kon ook meestal voorspellen waar ze naar toe zouden gaan, eigenlijk maar 1 stukje gepasseerd waar ik nog nooit geweest was (langs de omheining richting de rommelaar).
Pas rond 8h45 vertrokken op de 60 en eigenlijk nergens last gehad van opstoppingen of lastiggaards die geen seconde kunnen wachten op voorbij te steken.
Team Green heeft zich dik geamuseerd, en dankt hierbijde hartelijk de organisatoren ! Ave !
nu, dat tt'ke van de goorbikers is zowiezo geen gewoon tt'ke, maar een echt toptt'ke, wat was dat weer een tof tochtje, ge voelt dat die manne echt wel weten wat biken is.
Toch net weer iets technischer dan de slingertracks van de kempen, en uiteraard al die fantastische klimmekes. Enkel die aan den american bar niet opgeraakt, maar ja, die lag er niet echt super bij. Het laatste pikante klimmeke wel drie keer moeten proberen tot ik de oplossing gevonden had, maar uiteindelijk wel gelukt. En deze lus op de bosberg is toch wel een superdingske he. lebber lebber lebber...
bepijling was perfect, maar ja, kon ook meestal voorspellen waar ze naar toe zouden gaan, eigenlijk maar 1 stukje gepasseerd waar ik nog nooit geweest was (langs de omheining richting de rommelaar).
Pas rond 8h45 vertrokken op de 60 en eigenlijk nergens last gehad van opstoppingen of lastiggaards die geen seconde kunnen wachten op voorbij te steken.
Team Green heeft zich dik geamuseerd, en dankt hierbijde hartelijk de organisatoren ! Ave !