Wo 10/11/2010 Erembodegem :: Nightbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

fietsertjeAnn wrote:
-playboy- wrote:
fietsertjeAnn wrote:Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
Heb onlangs de mannen gezien van 'Den Blok' en ze waren er volop mee bezig. Ze beloofden weer genoeg offroad, Zwarte Pieten zullen weer aanwezig zijn op het parcours om van die snoepjes uit te delen, de jeneverstand meer op het einde van de tocht zal er ook weer staan. Op een bepaald ogenblik kon je vorig jaar kiezen tussen gemakkelijk en moeilijk. Het was zeker niet technisch moeilijk maar vooral door een bosje draaien en keren en gemakkelijk was gewoon rechtdoor ipv door het bosje. Deze avondtt is zeker aan te raden. Allen daarheen want ze verdienen meer dan 250 deelnemers zoals vorig jaar.
Ik zal dit jaar maar laat kunnen starten en hoop dat er van de Mc's ook enkelen zijn die laat willen starten zodat ik niet alleen hoef te rijden.
Om welk uur zou je vertrekken Ik rij met jullie mee dan
Ik schat dat ik daar rond 20.45 kan zijn.
De Pieten zullen dan zeker nog op 't parcours lopen aangezien je tot 21.00 mag inschrijven.
Hopelijk willen de anderen ook zo laat vertrekken [-o< [-o<
Ze geven in ieder geval een droge dag woensdag dus allen daarheen.
Tot woensdag !!!
De pieten blijven ter plekke tot het controleteam van ons is gepasseerd. Dus iedereen zal ervan kunnen genieten!
egied
Mountainbiker

Post by egied »

Vandaag pijltjes van mavic met reflector richting gezien in meldert dorp en langs cafe stinne.
Mooi.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

egied wrote:Vandaag pijltjes van mavic met reflector richting gezien in meldert dorp en langs cafe stinne.
Mooi.
Ben ook benieuwd :drunk:
Hopelijk steken ze er wat technische stukjes in.
Ik ken de streek daar goed dus hopelijk laten ze me die avond wat nieuwe baantjes kennen :lol:
-playboy-
Mountainbiker

Post by -playboy- »

fietsertjeAnn wrote:
-playboy- wrote:
fietsertjeAnn wrote:Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
Heb onlangs de mannen gezien van 'Den Blok' en ze waren er volop mee bezig. Ze beloofden weer genoeg offroad, Zwarte Pieten zullen weer aanwezig zijn op het parcours om van die snoepjes uit te delen, de jeneverstand meer op het einde van de tocht zal er ook weer staan. Op een bepaald ogenblik kon je vorig jaar kiezen tussen gemakkelijk en moeilijk. Het was zeker niet technisch moeilijk maar vooral door een bosje draaien en keren en gemakkelijk was gewoon rechtdoor ipv door het bosje. Deze avondtt is zeker aan te raden. Allen daarheen want ze verdienen meer dan 250 deelnemers zoals vorig jaar.
Ik zal dit jaar maar laat kunnen starten en hoop dat er van de Mc's ook enkelen zijn die laat willen starten zodat ik niet alleen hoef te rijden.
Om welk uur zou je vertrekken Ik rij met jullie mee dan
Ik schat dat ik daar rond 20.45 kan zijn.
De Pieten zullen dan zeker nog op 't parcours lopen aangezien je tot 21.00 mag inschrijven.
Hopelijk willen de anderen ook zo laat vertrekken [-o< [-o<
Ze geven in ieder geval een droge dag woensdag dus allen daarheen.
Tot woensdag !!!
Hoeveel km ga je doen Ann of rij je juist tot aan het jeneverkotje? =P~ [-X [-X
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

egied wrote:Vandaag pijltjes van mavic met reflector richting gezien in meldert dorp en langs cafe stinne.
Mooi.
Die hebben we daar inderdaad gehangen vandaag. Aan Stinne is de eerste bevoorrading!
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

-playboy- wrote:Hoeveel km ga je doen Ann of rij je juist tot aan het jeneverkotje? =P~ [-X [-X
Wij zullen zeker starten voor de lange afstand.
Moeten toch iets gedaan hebben vooraleer we kunnen genieten van de jeneverkeS :drunk: :drunk:
-playboy-
Mountainbiker

Post by -playboy- »

fietsertjeAnn wrote:
-playboy- wrote:Hoeveel km ga je doen Ann of rij je juist tot aan het jeneverkotje? =P~ [-X [-X
Wij zullen zeker starten voor de lange afstand.
Moeten toch iets gedaan hebben vooraleer we kunnen genieten van de jeneverkeS :drunk: :drunk:
De lange afstand ja, Hik Hik dat zal wel, Hik Hik van links naar rechts van links naar rechts dat zal Hik zeker een paar kilometerkes Hik meer zijn met die jenever in ons Hik lijf. PS. Ik ben die met zijn rode jeneverneus. Ik rij rechtstreeks naar dat jeneverkot. He He. Hik. :drunk: #-o Tot dan. :oops:
Kiekos
Mountainbiker

Post by Kiekos »

Allen komen hé, het belooft weer leuk te worden !
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik ga hier ook komen en vertrek pas rond 20.45u a 21u dus een van de laatste :-D anders te veel file op Brusselse ring laat nog wat jenever over he MC´kes
Kansee
Mountainbiker

Post by Kansee »

hey,
is er iemand die rond 20u plant te starten en nog wa gezelschap kan gebruiken voor de 30km?
grtjs
Post Reply