60km gedaan.
Hoewel het parcours (heel de tijd keren en draaien in de boskes) niet helemaal mijn ding is, kom ik hier elk jaar graag terug.
Want:
90% off-road
eens kortbij huis
goei bevoorrading ook voor de latere vertrekkers
leuke passage door meetshoven
en dat voor 3 eurokes
ik heb al geleerd om deze tocht laat genoeg aan te vangen (9u40), dat geeft minste kans op files na de 2de bevoorrading.
ah, en bovendien lag het er ook zeer droog bij voor de tijd van het jaar. prima zo.
Zo 07/11/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jupke
- Mountainbiker
Heel mooie tocht!
Ik ben niet gewoon in de heuvels te rijden, ben van de platte kempen maar heb zeker genoten van het tochtje.
Zeker druk genoeg wel waardoor het wat filerijden was hier en daar maar aangezien mijne maat nogal rap op zijn adem trapte vandaag vond die dat niet zo erg precies
Heb wel 2 keer aan een drukke baan gedacht dat een seingever wel welkom was en een bewaakte fietsparking misschien ook maar voor de rest geen opmerkingen.
Ik ben niet gewoon in de heuvels te rijden, ben van de platte kempen maar heb zeker genoten van het tochtje.
Zeker druk genoeg wel waardoor het wat filerijden was hier en daar maar aangezien mijne maat nogal rap op zijn adem trapte vandaag vond die dat niet zo erg precies
Heb wel 2 keer aan een drukke baan gedacht dat een seingever wel welkom was en een bewaakte fietsparking misschien ook maar voor de rest geen opmerkingen.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Uit Aarschot nog nooit ontevreden teruggekeerd en dus ook vandaag niet! Super parcours (60km), goede uitpijling, goede bevoorrading en als dat in orde is is de dag al geslaagd! Tamelijk rustig gereden, alleen net voor de 2e bevoorrading een 20-tal minuten serieus doorgetrokken. Deed echt deugd dat nog eens te kunnen doen, de laatste maanden was de explosiviteit er wat uit maar vandaag was daar niets meer van te merken.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Vandaag hier ook aangezet voor 40 zalige km's, met de bike ernaartoe en terug, goed voor 60km's
Zijn aan de inschrijving pas vertrokken om 9u30 = geen filerijden en een aangenaam aantal bikers onderweg .
1 klein opmerking aan de organisatie, aan de 2de splitsing op eind van het fietspad naast de treinsporen hingen de blauwe pijlen naar links en gele pijlen naar rechts zonder aanduiding wat de 25/30/40km was? Menig biker stond hier stil met twijfels, dan maar gegokt dat blauw de kotste afstand zou zijn en goed gegokt.
Zijn aan de inschrijving pas vertrokken om 9u30 = geen filerijden en een aangenaam aantal bikers onderweg .
1 klein opmerking aan de organisatie, aan de 2de splitsing op eind van het fietspad naast de treinsporen hingen de blauwe pijlen naar links en gele pijlen naar rechts zonder aanduiding wat de 25/30/40km was? Menig biker stond hier stil met twijfels, dan maar gegokt dat blauw de kotste afstand zou zijn en goed gegokt.
Nog nooit gebiked in deze streek. En na het lezen van veel positieve reacties van andere jaren had ik toch goesting gekregen in dit zogenaamd singletrack-paradijs. Eens een verdere verplaatsing gedaan dan normaal. 1uur rijden heen en 1uur terug.
Maar ik ben zeker niet teleurgesteld.
Dit was één van de beste tochten van't jaar voor mij.
Ik denk dat ik eerder hier nog eens kom rijden dan op een bloso parkoer in de ardennen.
en lekkere cake btw
Maar ik ben zeker niet teleurgesteld.
Dit was één van de beste tochten van't jaar voor mij.
Ik denk dat ik eerder hier nog eens kom rijden dan op een bloso parkoer in de ardennen.
en lekkere cake btw
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
cake van den aldi, mor wel lekkere
Vandaag met nog ne teamgenoot gestart veur de 60km's, het parkoer is een beetje veranderd tegen vorig jaar en ik moet zeggen het is nog beter geworden. Super tocht. Volgend jaar staat deze tocht zeker terug op onze kalender.
mss een kleine tip, aan de gevaarlijke afdalingen ff een bordje hangen. Er waren er die nie naar beneden durfden rijden en dachten da ze verkeerd zaten.
Vandaag met nog ne teamgenoot gestart veur de 60km's, het parkoer is een beetje veranderd tegen vorig jaar en ik moet zeggen het is nog beter geworden. Super tocht. Volgend jaar staat deze tocht zeker terug op onze kalender.
mss een kleine tip, aan de gevaarlijke afdalingen ff een bordje hangen. Er waren er die nie naar beneden durfden rijden en dachten da ze verkeerd zaten.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,