Zo 07/11/2010 Langemark

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TREK 8000
Mountainbiker

Post by TREK 8000 »

Vond het gene vetten [-X . Veel te veel verhard en steenbrokken [-X . Enige pluspunt was de singletrack door da klein bosje =D> =D> =D> . De 45km waren maar 40km :lol: , niet voor herhaling vatbaar .
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

Heb me geamuseerd, was soms pittig vooral in dat bosje en enkele zware modderstroken maar meestal (goed) berijdbaar. Sommigen klagen altijd zeker ?
woeslie
Mountainbiker

Post by woeslie »

Net terug, 54km op de teller.
Vertrokken met de fiets uit Ieper en ter plaatse gekozen voor de 37km-tocht.

Over het algemeen goed berijdbaar (gezien mijn gemiddelde van bijna 23km/u), met een kleine uitzondering in het keuneleute-bosje.

Eén aandachtspuntje voor de volgende editie missschien, ben van miserie mijn fiets thuis gaan afspuiten want er was een file van 40 man aan de afspuitposten.

Ik kom volgend jaar zeker terug. Bedankt voor de lekkere pannekoek aan de aankomst.
horny devil
Mountainbiker

Post by horny devil »

vanmorgen aangezet voor de 45km en al snel de buek erin :bounce: :bounce: :bounce: maar al snel een slecht gevoel bij mij .het was waarschijnelijk door telaat naar men mande te trekken en door een overvloed aan sterke drank zaterdag avond #-o [-X #-o [-X .al snel misreden na staden berg op de treinroute naar links ipv naar rechts en daar was men vader terug dan maar stilletjes naar de controle =D> =D> .daarna kwam men goed gevoel terug en direct terug depees erop :lol: en terug alleen weg tot de aankomst .toch nog een heel snelle rit met een avg van 25.2 .langemark een dikke =D> en tot de volgende
cyclist
Mountainbiker

Post by cyclist »

woeslie wrote:Net terug, 54km op de teller.
Vertrokken met de fiets uit Ieper en ter plaatse gekozen voor de 37km-tocht.

Over het algemeen goed berijdbaar (gezien mijn gemiddelde van bijna 23km/u), met een kleine uitzondering in het keuneleute-bosje.

Eén aandachtspuntje voor de volgende editie missschien, ben van miserie mijn fiets thuis gaan afspuiten want er was een file van 40 man aan de afspuitposten.

Ik kom volgend jaar zeker terug. Bedankt voor de lekkere pannekoek aan de aankomst.

Inderdaad heb ook mijn fiets thuis afgespoten, was niet te doen.
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Net terug van Langemark, op enkele stroken na vond ik het goed berijbaar.Vond het ne mooi toertje,wat gespeeld met de splitsing, en terug aangekomen met 42km op teller.En idd stond er ne file #-o aan afspuitplaats,dan maar mtb vuil op fietsrek gezet :( .Kan de enigste zijn maar wij hadden koud water in douche #-o #-o .Dan nog 1 :^o gedronken met choeke en de kids, maar heb toch geamuseerd en dis dat die telt. =D>
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Vanmorgen vertrokken vanuit Klerken tesamen met koenego en mehdy opgepikt onderweg naar Langemark !
Daar aangekomen gemerkt dat er opvallend veel mtbers aanwezig waren toch een vlotte inschrijving =D>
Rikc was er ook bij en dan vertrokken met 4 Erika's Baaikers voor de grote toer .
Was een beetje bang voor zeer zware stroken maar alles was echt goe te doen :bounce:
Met een goe tempo in gezelschap van koenego en rikc doorgereden , onze mehdy gekozen voor eigen tempo .
Een moyenne van 23.5 en een afstand in totaal van 60 km wil veel zeggen over de staat van het parkoer , bravo en tot volgend jaar =D>
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

de afspuit plaats is wel een minpunt maar efin het is weekend en ik jaag me er niet aan op

ik wou voor de 38 km gaan en ik moet ergens een bordje gemist hebben of zo ik lijk zo de 45 km gedaan te hebben
ik heb 60 km met de verplaatsing van en naar huis erbij

ik was al blij dat ik geen bagger rit heb gereden het parcours was mooi niet te zwaar niet te licht net genoeg vond ik
de pannenkoek was overheerlijk want daarvoor heb ik het gedaan
nu zit mijn mtb seizoen erop wegens mijn knie die weer tegen werkt normaal mocht ik die niet gereden hebben dus zit ik nu een tijdje geblesseerd aan de kant
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Ik ben ook vertrokken van thuis uit en de 45 km gereden.De tocht was echt mooi en te doen met een av van 23.5 kan dat ook niet anders.Ik heb me echt geamuseerd alleen inderdaad de afspuitstand heb ik ook maar links laten liggen.Maar toch nen chapeau voor de organisatie.
yoda
Mountainbiker

Post by yoda »

vond het een geslaagde rit de 45 waren er bij mij 48 tot volgend jaar

=D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply