het parcours was super!!!
de afpijling was zéér slecht.....
het afspuiten van de fietsen was nog slechter
Zo 07/11/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
dirk999bis
- Mountainbiker
Post by dirk999bis »
Na de 60km een zeer voldaan gevoel, zeer mooi parcours niet te vettig (zoals gisteren hier vermeld)bevoorrading OK , pijltjes waren ook OK voldoende opgehangen en voldoende zichtbaar (vond ik)
Weer een zeer goede besteding van mijn 3 euro.
En dan te denken op slechts een kleine 20km van huis
Weer een zeer goede besteding van mijn 3 euro.
En dan te denken op slechts een kleine 20km van huis
jullie hebben een superparcour !!!! thanks voor de mooie voormiddag, het was de lange verplaatsing zeker waard !
Jullie uitpeiling was wel goed hoor, bovengenoemde "stefruth" zal meer dan waarschijnlijk "kapot" gezeten hebben dat hij de pijltjes niet meer zag...
Volgend jaar komen we zeker terug !!!!

Jullie uitpeiling was wel goed hoor, bovengenoemde "stefruth" zal meer dan waarschijnlijk "kapot" gezeten hebben dat hij de pijltjes niet meer zag...
Volgend jaar komen we zeker terug !!!!
- Mc Mudface
- Mountainbiker
Post by Mc Mudface »
Met mijn broer begonnen aan de 40km. Na een snelle eerste helft van het parcours: platgereden. Gaatje gedicht, blijkbaar nog een ander (onvindbaar) gaatje want elke 3km moeten bijpompen. Op 25km de ketting kapot gereden (al een sjans was er weer iemand mét kettingpons onderweg, waarvoor dank!!). En dan maar rustig de kortste weg naar huis gereden (Aarschot zelf). Enkel in het begin fout gereden op het parcours, de rest was goed bepijld. De 2 geel mannen hebben genoten!
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Dat was hier weer dik in orde kwestie parkoerske. Wel wat treintje rijden in het begin, maar dat lag aan het startuur 8u30. Wat afgezien op het eerste deel, om in het tweede deel wat gezapiger te toeren.
Geen saai deel Demer erin of andere saaiere verbindingsstukken op de 45. Perfect dus. Achteraf een lekker Lefke van 't vat en de zondagvm was weer goed gevuld.
Geen saai deel Demer erin of andere saaiere verbindingsstukken op de 45. Perfect dus. Achteraf een lekker Lefke van 't vat en de zondagvm was weer goed gevuld.
- moddercrosser
- Mountainbiker
Post by moddercrosser »
Dat was hier weer dik in orde kwestie parkoerske. Wel wat treintje rijden in het begin, maar dat lag aan het startuur 8u30. Wat afgezien op het eerste deel, om in het tweede deel wat gezapiger te toeren.
60 km parkoer was goed te doen, minder slijk gezien dan in Bierbeek waar ik vorige zondag gereden heb. Je moest je kopje er goed bij houden want rij je snel, dan was je zo voorbij een peil. Enkel de ultra lange smalle stukken in de bossen waren af en toe hinderlijk door tragere deelnemers van de andere afstanden. Anders waren het toffe klimmekes en afdalingen en daar komen we voor.
Last edited by piranna on Sun 07 Nov 2010 18:39, edited 1 time in total.
wat een parcour toch
de bepijling vond ik voldoende, lag misschien ook aan mijn slakkentempo.
je moest idd soms wachten achter tragere deelnemers op de single tracks, maar dat vond ik niet zo erg.
liever wachten omdat er zoveel single tracks zijn, dan er geen hebben.
het parcours lag er er goed bij, wat een verschil met vorige week, ik wil elke week wel zo'n tt
de bepijling vond ik voldoende, lag misschien ook aan mijn slakkentempo.
je moest idd soms wachten achter tragere deelnemers op de single tracks, maar dat vond ik niet zo erg.
liever wachten omdat er zoveel single tracks zijn, dan er geen hebben.
het parcours lag er er goed bij, wat een verschil met vorige week, ik wil elke week wel zo'n tt