Zo 07/11/2010 Ham

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Rec
Mountainbiker

Post by Rec »

Veeeeel volk.
Spijtig dat de bevoorading op was :(
Duur bekertje water en mini wafeltje
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

Is altijd een schoon tochtje deze, veel offroad gehalte.
Wel spijtig van het vele volk, zeker bij de hellingskes.

Ook wel opgevallen: veel volk zonder helm [-X
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

heel schone tocht :-D , veel volk...

was nogal aanschuiven voor in te schrijven en dan terug aanschuiven en wachten om uwe fiets van de bewaakte fietsparking te krijgen :-?

op de bevoorrading ook niet veel gezien, beetje cakekruimels, wafels, soep en drinken... hier miste ik wel wat fruit.
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

Hermans wrote:heel schone tocht :-D , veel volk...

was nogal aanschuiven voor in te schrijven en dan terug aanschuiven en wachten om uwe fiets van de bewaakte fietsparking te krijgen :-?

op de bevoorrading ook niet veel gezien, beetje cakekruimels, wafels, soep en drinken... hier miste ik wel wat fruit.
+1
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Nazgul wrote:

+1
+2

Wat ik raar vind, dat er hier op dit toipic zo weinig reakties zijn geweest voor de TT en als je ziet hoeveel volk er was , kan ik toch maar moeilijk geloven dat er hier weinig forumrijders zijn komen rijden :-k .
zondagsrijer
Mountainbiker

Post by zondagsrijer »

+2
Veeeel te druk
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

junior72 wrote:
Nazgul wrote:

+1
+2

Wat ik raar vind, dat er hier op dit toipic zo weinig reakties zijn geweest voor de TT en als je ziet hoeveel volk er was , kan ik toch maar moeilijk geloven dat er hier weinig forumrijders zijn komen rijden :-k .
inderdaad, de tocht op zich was toch wel in orde, dus het verbaasd mij ook dat er zo weinig reactie/reclame vooraf is gekomen.

ben wel is benieuwd hoeveel inschrijvingen ze hadden :-D
in het bos zelf niet zoveel last gehad van de drukte.
firemen
Mountainbiker

Post by firemen »

zeer mooie tocht , op gevaarlijke punten stond er iemand voor verkeer enz. goed uitgepijld , parcour was in orde

alleen inderdaad 4e voor water is wat veel ,alles was op.

grtz
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Supertocht!! Mega parcours en beste afpijling dat ik meegemaakt heb. Aan de andere kant wel een volledig lege bevoorrading, was thans maar om 10 na 10 van start gegaan...precies veel volk aan de autos te zien, onderweg lekker alleen gereden.
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Ik vond het eerste deel van het parcours toch maar redelijk saai, terwijl dat daar links en rechts van de lange rechte strook ne hele speeltuin ligt. misschien geen toelating hiervoor.
het deel na de bevoorrading was dan wel weer in orde, bijna alles wat er in de buurt is hebben ze er uit gehaald.

zoals gezegd was de bevoorrading aan de magere kant, een droog wafelke met wa water is nie direkt iets waarvoor ik met plezier afstap.
een beetje sportdrank was zeker welkom geweest, ik had zelf alleen maar water bij.

voor de rest was het wel in orde, perfect afgepijld, vlotte inschrijving (rond 10u) bewaakte fietsparking en de afspuitstand deed het ook.
hier was het wel lang aanschuiven maar dat is normaal als je zag hoeveel volk er was.
Post Reply