Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

PaulRush wrote:
La-Pierre wrote:
Frenk wrote: Ok, en ik weet dat de kwaliteit zeker niet hoog zal zijn.
Maar voor die prijs kun je moeilijk oerdegelijk materiaal verwachten. Daarom denk en lees ik dat de kwaliteit voor de prijs niet slecht is
Prijs/ licht verhouding is het onklopbaar voor de moment.
De mindere kwaliteit is iets dat je er dan moet bijnemen en hopen dat het goed blijft gaan.
Ik vind het ook zeer verleidelijk om zo'n setje te kopen maar ik ga er niet aan toegeven. :lol:
En als het spul het nou begeeft in het donkere dierenbos, hoe lullig is dat? Natuurlijk kan dat bij duurdere sets ook gebeuren, maar de kans dat het bij Magic Shine gebeurt lijkt mij groter.
Juist, maar mij moet je niet meer overtuigen. :wink:
Het voordeel van merken zoals 'lupine', 'ay-up',... is dat je ook een redelijke/goede service hebt achteraf bij problemen.
Terwijl je bij Magicshine misschien ook wel zal geholpen zijn maar je moet eerst dat ding terug naar HK zenden enz...
Tenzij ze je direct het te vervangen stuk opsturen natuurlijk.
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Heeft er iemand al een tijdje met de Magicshine kunnen werken om te zeggen dat de kwaliteit al dan niet ok is?
Heb me laten gaan voor de 1400 en wilde graag weten of ik ervan mag uitgaan dat deze meer dan één nachttocht aankan...
Please post your review!

Greetz,

Julien.
saiko
Test team

Post by saiko »

meer dan een nachttocht, ja normaal wel
meer als een jaar bij sporadisch gebruik, ja normaal wel
meer als een jaar bij regelmatig gebruik, waarschijnlijk niet.
houd er ook rekening mee dat je veel personen al problemen hebben met de Magicshine voor ze hem effectief gebruiken. Geld terug is meestal geen optie, meeste winkels geven een bon terwaarde van de onderdelen die stuk zijn en dan kun je die opmaken in dezelfde on-line shop.
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

3 MS lampen, geen enkel probleem. Niet met de lader, niet met de lampen, niet met douane. Lampen gaan toch niet dagelijks gebruikt worden, en als ze gebruikt worden, een zee van licht.

1X 1400 en 2X 900

De 1400 en de 900 op het stuur, de andere 900 op de helm.

Laat ze de helft opbrengen van de zogezegde lumen , dan nog heb je nog ferm veel licht voor niet te veel €€€

Kapot ?? Voor de prijs van een MS kan je geen vervang onderdeel kopen bij de duurdere lampen.
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Brunox wrote:3 MS lampen, geen enkel probleem. Niet met de lader, niet met de lampen, niet met douane. Lampen gaan toch niet dagelijks gebruikt worden, en als ze gebruikt worden, een zee van licht.

1X 1400 en 2X 900

De 1400 en de 900 op het stuur, de andere 900 op de helm.

Laat ze de helft opbrengen van de zogezegde lumen , dan nog heb je nog ferm veel licht voor niet te veel €€€

Kapot ?? Voor de prijs van een MS kan je geen vervang onderdeel kopen bij de duurdere lampen.
+1 => wij hebben 3 sets +- 1 jaar in gebruik, rijden gemiddeld 20 avondritten/jaar en tot nu toe 1 lader stuk gegaan, mailtje naar DE en 1 week later een nieuwe lader opgestuurd gekregen zonder achter de oude te vragen, dus service nog niet zo slecht =D> En geef nu eerlijk toe zij die dit product afkeuren hebben dit meestal zelf (nog)niet in gebruik #-o
Heb vroeger ook met 3 setjes Sigma Evo Pro gereden, binnen het jaar ook brokken gehad gaande van lichtschakelaar(printje) stuk tot kabelbreuk aan de batterij, lampje stuk en na 2 jaar waren de NIC-pack batterijen ook al 30% van hun vermogen kwijt.
Er is werkelijk NIETS dat voor 60€ dit kan evenaren qua licht/kwaliteit, het Duitse spul dat 5x meer kost is inderdaad misschien in detail beter afgewerkt maar heus geen 3x beter van kwaliteit, dus heb ik gedacht koop er meteen 2 setjes in geval van dat er onderweg eentje sneuvelt, tot nu toe niet nodig geweest. Krijg wel op elke nachtrit dezelfde vraag vanwaar deze krachtpatser komt, als ik dan erbij vertel hoeveel een setje kost is tot nu toe iedereen al positief geschrokken. :wink:
Laatste nachtrit in Zele nog stukken gereden met 2 setjes aan, is dus echt wel overkill 8)
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

1 setje magicshine kost blijkbaar iets van een 60 euro?
En 2 personen melden dat ze 3 sets hebben om (tegelijkertijd) te gebruiken?
Dan zijn die goedkope magicshine blijkbaar toch niet zo goedkoop..
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

_alain_ wrote:1 setje magicshine kost blijkbaar iets van een 60 euro?
En 2 personen melden dat ze 3 sets hebben om (tegelijkertijd) te gebruiken?
Dan zijn die goedkope magicshine blijkbaar toch niet zo goedkoop..
Wat voor reactie is dat nu ???? Iedereen maakt toch zelf uit hoeveel setjes hij wil kopen.
Als je de prijs voor telkens 1 set bekijkt is de ms heel wat goedkoper.
Je moet met dezelfde aantallen werken he.
3x product X is evenredig met 3x product Y, dit is dus 3x de ene prijs en 3x de andere dan blijft de verhouding toch hetzelfde #-o
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Wiskunde voor gevorderden
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Wat voor reactie is dat nu ???? Iedereen maakt toch zelf uit hoeveel setjes hij wil kopen.
Heb ik ergens gezegd dat je maar 1 setje mocht kopen??
ik geef liever meer geld uit aan 1 set waarvan ik weet dat die goed is dan dat ik 3 sets via internet uit hongkong koop en waarvan je maar moet afwachten wat het geeft.
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

_alain_ wrote:
Heb ik ergens gezegd dat je maar 1 setje mocht kopen??
ik geef liever meer geld uit aan 1 set waarvan ik weet dat die goed is dan dat ik 3 sets via internet uit hongkong koop en waarvan je maar moet afwachten wat het geeft.
Het is niet omdat iets veel geld kost dat het daarom beter is [-X
Post Reply