Dinsdag test ik al een eerste keer met de koersfiets. En vrijdag probeer ik een kort stukje met de MTB. Dan beslis ik wat ik doe. De kans is echter heel groot dat het idd rusten wordt. En dat met een 10 km loop voor de deur binnen een paar wekenDreamcatcher wrote:Ik hoop dat het niet te erg zal zijn, maar ik vrees ervoor zeker zul je wel gekneusde ribben hebben en daar kun je best enkele weken rust nemen, of toch zeker niet rijden met de mtb.i-Mac wrote:Met mijn borstkas op de bar-end gevallen. Ik hoorde "iets". Nog verder gereden, maar net voor Tudor (en bijna weer thuis) er de brui
Za 06/11/2010 Bekegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vanmorgen deze tocht gereden met een bikevriendin.lang geleden dat we samen gereden hebben.Veel gebabbeld
maar ook hard moeten stoempen want het lag vettig,da kan ook nie anders met zo'n weer.Toch wel een mooie rit en een gezellige aprés.bedankt aan de organisatie
En bushrider merci voor de foto aan de bevoorading 
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Voor de tweede keer op rij in Bekegem gestart. Er zijn in de regio Jabbeke zeker tochten die 'beter' zijn doordat ze over heel wat private stroken beschikken. Eigenlijk ben ik blij dat deze organisatie dit niet na-aapt. Tochten als Jabbeke en Snellegem profileren zich al jaren met die bosstroken. Het is goed dat er tochten in de regio zijn die een mooie gevarieerde tocht aanbieden zonder de buren achter te doen. Ik heb eerlijk gezegd zelfs nooit aan die singletracks gedacht tijdens die rit.
Bekegem was misschien wat veel Bloso, maar welke openbare stroken zitten er niet meer in een bloso-parcours? Ik heb me alvast goed geamuseerd en de organisatie was goed.
Enig aandachtpunt: Bekegem is hoegenaamd niet te vinden. Geen wegwijzers naar Bekegem toe en ook bij het verlaten van het dorp in den donkere hopeloos verdwaald
vrijdag 19 november : Nachttocht Torhout
zondag 21 november : dagtocht Torhout TOF
Bekegem was misschien wat veel Bloso, maar welke openbare stroken zitten er niet meer in een bloso-parcours? Ik heb me alvast goed geamuseerd en de organisatie was goed.
Enig aandachtpunt: Bekegem is hoegenaamd niet te vinden. Geen wegwijzers naar Bekegem toe en ook bij het verlaten van het dorp in den donkere hopeloos verdwaald
vrijdag 19 november : Nachttocht Torhout
zondag 21 november : dagtocht Torhout TOF
- alexbiker
- Mountainbiker
Vanmorgen vertrokken met de fiets vanuit Oostende, onderweg miene moat "prince" opgepikt en dan richting Bekegem.
Eenmaal ingeschreven en klaar om te vertrekken kwam bushrider toe samen met een collega grysperre, eventjes gewacht en dan samen vertrokken. Het was een leuke tocht met enkele mooie stukken. Af en toe was het ook serieus stoempen door de vettige stroken. De bevoorradingen waren in orde.
Voor de mensen die geen pijlen vonden naar Bekegem, de volgende keer moet je de weg volgen naar de "Bekegemse foie gras" die staan er overal en vanuit alle richtingen.
Eenmaal ingeschreven en klaar om te vertrekken kwam bushrider toe samen met een collega grysperre, eventjes gewacht en dan samen vertrokken. Het was een leuke tocht met enkele mooie stukken. Af en toe was het ook serieus stoempen door de vettige stroken. De bevoorradingen waren in orde.
Voor de mensen die geen pijlen vonden naar Bekegem, de volgende keer moet je de weg volgen naar de "Bekegemse foie gras" die staan er overal en vanuit alle richtingen.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
[/quote]
Dinsdag test ik al een eerste keer met de koersfiets. En vrijdag probeer ik een kort stukje met de MTB. Dan beslis ik wat ik doe. De kans is echter heel groot dat het idd rusten wordt. En dat met een 10 km loop voor de deur binnen een paar weken
[/quote]
Koersfiets zal wel lukken al zal het wel wat pijn doen, maar de MTB zal iets anders zijn als er veel putten zijn zul je wel wat af zien en is echt niet aan te raden.
Lopen kun je zeker vergeten, is nog erger dan de MTB.
Veel sterkte gewenst.
Lichterveldenaere, hoe kun je nu verdwaald rijden op 20km van uw deur?
Een GPS is ook handig als je al verdwaald loopt in een dorp van 3 straten.
Dinsdag test ik al een eerste keer met de koersfiets. En vrijdag probeer ik een kort stukje met de MTB. Dan beslis ik wat ik doe. De kans is echter heel groot dat het idd rusten wordt. En dat met een 10 km loop voor de deur binnen een paar weken
Koersfiets zal wel lukken al zal het wel wat pijn doen, maar de MTB zal iets anders zijn als er veel putten zijn zul je wel wat af zien en is echt niet aan te raden.
Lopen kun je zeker vergeten, is nog erger dan de MTB.
Veel sterkte gewenst.
Lichterveldenaere, hoe kun je nu verdwaald rijden op 20km van uw deur?
Een GPS is ook handig als je al verdwaald loopt in een dorp van 3 straten.
-
QUINTENSOPA
- Mountainbiker
Post by QUINTENSOPA »
WTC DE GOUDEN LEEUWEN bedankt de 770 bikers voor hun deelname aan de MTB rit te Bekegem.
-
trekske8500
- Mountainbiker
Bekegem 06/11/2010
Post by trekske8500 »
Mooie bospassages; 2x voet aan de grond over de 50km omwille van zeer zware modder; na de hevige regenval van deze ochtend, was dit enigzins te verwachten.
Het was een mix van mtb Zedelgem/Jabbeke/Brugge, met enkele mooie singletracks in de aanloopzone en terugrit.
Bekegem, goede keuze, want Vlamertinge was wellicht 'te'.
Indien het eens minder regent de dagen voor de rit, Astene eens uitproberen; naar het schijnt een mooie tombola aldaar.
Het was een mix van mtb Zedelgem/Jabbeke/Brugge, met enkele mooie singletracks in de aanloopzone en terugrit.
Bekegem, goede keuze, want Vlamertinge was wellicht 'te'.
Indien het eens minder regent de dagen voor de rit, Astene eens uitproberen; naar het schijnt een mooie tombola aldaar.