Zo 07/11/2010 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bulls68
Mountainbiker

Post by bulls68 »

mambo en co wrote:de pellenbikers zullen ook aanwezig zijn voor deze tocht,het zal wel leuk worden als het nog wat ga regenen???
zeg, mambo, gaat ge hetzelfde gemiddelde rijden als vorige week in bierbeek? want anders zie ik u waarschijnlijk alleen bij de start :lol:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Impanis, meen je nu echt wat je zegt? Kan dit parcours zo veel regen verwerken? Ik ben niet echt mee. Het zal zondag ploeteren worden in Kampenhout. Alleen, ik vraag me af, waar niet? Het zal mij er niet van weerhouden om af te zakken naar Kampenhout. Dicht bij, voor het goede doel, uitdagingen in Kortenberg en Bertem. Laat maar komen.
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Ik ben van kortenberg en zie hoe er mijne tuin (en het veld hiernaast) erbij ligt.
Vochtig en de modder ga blijven kleven.
Maar dit zijn ONZE omstandigheden en we gaan ervoor (60).

Met andere woorden als je van hier bent is het normaal voor de tijd van het jaar. Als je van de limburg komt (zand) kan dit tegenvallen.

Niet teveel bandendruk (1.6bar tubless) en blijven volhouden 'that's the way'.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Hier is enige rechtzetting gewenst Dodge. Als voormalig Limburger kan ik niet verstaan en verdragen dat men buiten de provincie het heeft over DE Limburg. DEN ANTWAARP, dat kan ik nog verstaan wanneer het over ver vergane voetbalglorie gaat. DE VLOANDERS, dat is de andere kant van het land maar zegt niets over beide provincies. Hou het ajb gewoon over Limburg, zonder meer. Dus..als je van LIMBURG komt... In bevestigend geval tracteer ik je morgen in Kampenhout op ne Leffe.
Eigenlijk moet ne mens toch wat moeite doen om te zeggen dat deze TT in Kampenhout echt wel de moeite is en dat we de modder er in dit geval maar bij moeten nemen. Tot morgen.
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

koppigaard wrote:Hier is enige rechtzetting gewenst Dodge. Als voormalig Limburger kan ik niet verstaan en verdragen dat men buiten de provincie het heeft over DE Limburg. DEN ANTWAARP, dat kan ik nog verstaan wanneer het over ver vergane voetbalglorie gaat. DE VLOANDERS, dat is de andere kant van het land maar zegt niets over beide provincies. Hou het ajb gewoon over Limburg, zonder meer. Dus..als je van LIMBURG komt... In bevestigend geval tracteer ik je morgen in Kampenhout op ne Leffe.
Eigenlijk moet ne mens toch wat moeite doen om te zeggen dat deze TT in Kampenhout echt wel de moeite is en dat we de modder er in dit geval maar bij moeten nemen. Tot morgen.
Gelijk heb je Koppigaard, altijd maar zo denigrerend over "de" Limburg spreken [-X .
Datis totaal fout, want je moet zeggen HET LIMBURG. Ja toch ? Want men heeft het steedss over "het (verre) Limburg" :evil: .
Tismaaromtelachen : Limburg is echt wel de tofste provincie, met de leukste mensen, de mooiste toertochten en de beste tennisspeelsters =D>
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

We komen morgen ook af, maar hoop toch dat het overblijft.[-o<
Reaper
Mountainbiker

Post by Reaper »

Wij zullen ook van de partij zijn! Tot morgen. Grtz
Thomas96
Mountainbiker

Post by Thomas96 »

weet iemand hoe het parcours er vandaag bij lag??

Thomas
Speedy77
Mountainbiker

Post by Speedy77 »

Voila se het gerief nog is nagekeken en alles is inorde. Dus morgenvroeg om 8u starten we hier in Hever en rijden we op ons gemak naar Kampenhout. Hopelijk hebben mijn clubgenoten de pijltjes goed gehangen zodat we niet verloren rijden morgen. Wat het parkoer betreft daar kan ik helas geen antwoord op geven want was vandag plots verhinderd om nog mee te gan afpijlen.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Offshore wrote:Limburg is echt wel de tofste provincie, met de leukste mensen, de mooiste toertochten en de beste tennisspeelsters =D>
maar tof mtb'en kan je er niet want ze komen allemaal naar "de" brabant :-)

ZoeNK present !!!
Post Reply