zeg, mambo, gaat ge hetzelfde gemiddelde rijden als vorige week in bierbeek? want anders zie ik u waarschijnlijk alleen bij de startmambo en co wrote:de pellenbikers zullen ook aanwezig zijn voor deze tocht,het zal wel leuk worden als het nog wat ga regenen???
Zo 07/11/2010 Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Impanis, meen je nu echt wat je zegt? Kan dit parcours zo veel regen verwerken? Ik ben niet echt mee. Het zal zondag ploeteren worden in Kampenhout. Alleen, ik vraag me af, waar niet? Het zal mij er niet van weerhouden om af te zakken naar Kampenhout. Dicht bij, voor het goede doel, uitdagingen in Kortenberg en Bertem. Laat maar komen.
- DodgeW200
- Mountainbiker
Ik ben van kortenberg en zie hoe er mijne tuin (en het veld hiernaast) erbij ligt.
Vochtig en de modder ga blijven kleven.
Maar dit zijn ONZE omstandigheden en we gaan ervoor (60).
Met andere woorden als je van hier bent is het normaal voor de tijd van het jaar. Als je van de limburg komt (zand) kan dit tegenvallen.
Niet teveel bandendruk (1.6bar tubless) en blijven volhouden 'that's the way'.
Vochtig en de modder ga blijven kleven.
Maar dit zijn ONZE omstandigheden en we gaan ervoor (60).
Met andere woorden als je van hier bent is het normaal voor de tijd van het jaar. Als je van de limburg komt (zand) kan dit tegenvallen.
Niet teveel bandendruk (1.6bar tubless) en blijven volhouden 'that's the way'.
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Hier is enige rechtzetting gewenst Dodge. Als voormalig Limburger kan ik niet verstaan en verdragen dat men buiten de provincie het heeft over DE Limburg. DEN ANTWAARP, dat kan ik nog verstaan wanneer het over ver vergane voetbalglorie gaat. DE VLOANDERS, dat is de andere kant van het land maar zegt niets over beide provincies. Hou het ajb gewoon over Limburg, zonder meer. Dus..als je van LIMBURG komt... In bevestigend geval tracteer ik je morgen in Kampenhout op ne Leffe.
Eigenlijk moet ne mens toch wat moeite doen om te zeggen dat deze TT in Kampenhout echt wel de moeite is en dat we de modder er in dit geval maar bij moeten nemen. Tot morgen.
Eigenlijk moet ne mens toch wat moeite doen om te zeggen dat deze TT in Kampenhout echt wel de moeite is en dat we de modder er in dit geval maar bij moeten nemen. Tot morgen.
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
Gelijk heb je Koppigaard, altijd maar zo denigrerend over "de" Limburg sprekenkoppigaard wrote:Hier is enige rechtzetting gewenst Dodge. Als voormalig Limburger kan ik niet verstaan en verdragen dat men buiten de provincie het heeft over DE Limburg. DEN ANTWAARP, dat kan ik nog verstaan wanneer het over ver vergane voetbalglorie gaat. DE VLOANDERS, dat is de andere kant van het land maar zegt niets over beide provincies. Hou het ajb gewoon over Limburg, zonder meer. Dus..als je van LIMBURG komt... In bevestigend geval tracteer ik je morgen in Kampenhout op ne Leffe.
Datis totaal fout, want je moet zeggen HET LIMBURG. Ja toch ? Want men heeft het steedss over "het (verre) Limburg"
Tismaaromtelachen : Limburg is echt wel de tofste provincie, met de leukste mensen, de mooiste toertochten en de beste tennisspeelsters
Voila se het gerief nog is nagekeken en alles is inorde. Dus morgenvroeg om 8u starten we hier in Hever en rijden we op ons gemak naar Kampenhout. Hopelijk hebben mijn clubgenoten de pijltjes goed gehangen zodat we niet verloren rijden morgen. Wat het parkoer betreft daar kan ik helas geen antwoord op geven want was vandag plots verhinderd om nog mee te gan afpijlen.