Za 06/11/2010 Bekegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Morgen een verslag van deze tocht door voor mij pijnlijk eindigde. Te Zedelgem moeten uitwijken voor iemand die valt op een plaats waar dat eigenlijk niet kan. Met mijn borstkas op de bar-end gevallen. Ik hoorde "iets". Nog verder gereden, maar net voor Tudor (en bijna weer thuis) er de brui aan gegeven. De pijn werd te fel. Straks eens een foto laten nemen voor alle zekerheid.
Jammer, want ik amuseerde me deze morgen.
Last edited by i-Mac on Sat 06 Nov 2010 15:20, edited 1 time in total.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
In de loop van deze voormiddag hier ook van start gegaan. Normaal start ik om 8u, maar door omstandigheden maar om 10u30 kunnen starten. Dan ook moeten kiezen voor de korte tocht waar ik uiteindelijk een goede 27 km had.
Mooi parcours, overal schoon berijdbaar als je het goede spoor vond.
Er eens goed de pees opgelegd daar ik toch alleen was.
Smaakte naar meer, maar had jammergenoeg geen tijd om de grote tocht te doen. Da zal voor morgen in Amougies zijn
Bedankt voor de schone organisatie en tot de volgende!
Mooi parcours, overal schoon berijdbaar als je het goede spoor vond.
Er eens goed de pees opgelegd daar ik toch alleen was.
Smaakte naar meer, maar had jammergenoeg geen tijd om de grote tocht te doen. Da zal voor morgen in Amougies zijn
Bedankt voor de schone organisatie en tot de volgende!
Deze morgen rond 8u gestart te Bekegem voor de 50 km. Een mooie gevarieerde tocht in een streek die eigenlijk ideaal is om te Biken.
Vele stukken bos afgewisseld met road. Bepaalde stukken lagen er bij op het randje tussen rijden of niet rijden, maar gezien de weersomstandigheden van de laatste weken is het niet meer dan normaal. Heb 1 keer voet aan de grond moeten zetten in het bos omdat ik de verkeerde kant van de rijstrook had genomen, maar anders was het toch behoorlijk stoempen in de bossen. Bij aankomst had ik 52 km op de teller en was moe maar voldaan. Na den bike-wash(
) en zelf een doucheke te hebben genomen, ben ik huiswaarts gereden!!
Al bij al een mooie tocht, alleen den bike wash viel een beetje tegen qua druk maar dit zijn details. Voor de organisatie

Vele stukken bos afgewisseld met road. Bepaalde stukken lagen er bij op het randje tussen rijden of niet rijden, maar gezien de weersomstandigheden van de laatste weken is het niet meer dan normaal. Heb 1 keer voet aan de grond moeten zetten in het bos omdat ik de verkeerde kant van de rijstrook had genomen, maar anders was het toch behoorlijk stoempen in de bossen. Bij aankomst had ik 52 km op de teller en was moe maar voldaan. Na den bike-wash(
Al bij al een mooie tocht, alleen den bike wash viel een beetje tegen qua druk maar dit zijn details. Voor de organisatie
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Ik hoop dat het niet te erg zal zijn, maar ik vrees ervoor zeker zul je wel gekneusde ribben hebben en daar kun je best enkele weken rust nemen, of toch zeker niet rijden met de mtb.i-Mac wrote:Morgen een verslag van deze tocht door voor mij pijnlijk eindigde. Te Zedelgem moeten uitwijken voor iemand die valt op een plaats waar dat eigenlijk niet kan. Met mijn borstkas op de bar-end gevallen. Ik hoorde "iets". Nog verder gereden, maar net voor Tudor (en bijna weer thuis) er de brui aan gegeven. De pijn werd te fel. Straks eens een foto laten nemen voor alle zekerheid.
Was inderdaad een leuke rit met redelijk veel bos en nu en dan eens goed ploeteren.
De waterdruk was goed genoeg om de fiets af te spuiten, in mijn geval dan toch want we stonden er maar met twee.
Was trouwens goed gevonden met die palletten er te leggen, stonden we toch niet in het water tot aan onze enkels.
Wel jammer dat er enkel nog boterhammen waren met gehakt, toch iets waar ze rekening moeten mee houden voor volgend jaar.
- horny devil
- Mountainbiker
Post by horny devil »
vanmorgen gestart voor de 50kmmaar al misreden na een km of 10 met te kijken naar anderen ipv naar de pijlen
dan terug gekeerd en tocht vervolgd na deze week een andere ketting te leggen zonder de pion te vervangen
een hele hoop miserie met schakelen dan maar op 1versnelling gereden amaai dat was afzien op 46x15 met door en terug naar huis 81 km op de teller en 24.2 gem toch tevreden tot volgend jaar bekegem 
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Bloso Jabbeke maar dan omgekeerd, meer was deze TT niet vond ik. De organisaties van bvb Jabbeke hebben tenminste een hele hoop privéstukken met singletracks. Hier en daar zag ik in het bos nochtans linten hangen terwijl de route op de weg bleef, maar wellicht zijn die al voor de TT van Varsenare. Qua parcours dus de minste TT uit de streek die ik al gedaan heb...
Niettemin eens goed gebaggerd, 't was weer wennen aangezien ik doorgaans in de duinen bike.
Niettemin eens goed gebaggerd, 't was weer wennen aangezien ik doorgaans in de duinen bike.
- bushrider
- Mountainbiker
Grysperre's konden niet ontbreken
Vandaag met een paar collega's dit ritje onder onze noppen geschoven
ziehier onze beelden
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow
Organisatie was ok alles wat er moest zijn was aanwezig
, gezelschap was super
bedankt mannen voor het aangenaam gezelschap
Vandaag met een paar collega's dit ritje onder onze noppen geschoven
ziehier onze beelden
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow