Wo 10/11/2010 Erembodegem :: Nightbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
FCG
Mountainbiker

Wo 10/11/2010 Erembodegem :: Nightbike

Post by FCG »

Hi,

Iemand meer info over deze rit? Heb deze vorig jaar gereden en is echt een aanrader (Als het dezelfde is als deze natuurlijk) (Topic vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=69392 )

Wij komen alvast af met een man of 8 uit brugge

Gr,

Danny
Last edited by FCG on Thu 04 Nov 2010 22:14, edited 1 time in total.
MC Tim
Mountainbiker

Re: Wo 10/11/2009 Erembodegem :: Nightbike

Post by MC Tim »

FCG wrote:Hi,

Iemand meer info over deze rit? Heb deze vorig jaar gereden en is echt een aanrader (Als het dezelfde is als deze natuurlijk) (Topic vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=69392 )

Wij komen alvast af met een man of 8 uit brugge

Gr,
Danny
Al een paar flyers op TT's gekregen, maar vind deze niet online.

Hier wel wat meer info. Is een mooie tocht, hopelijk gooit de regen dit weekend geen roet in het eten. Onze streek is wel zeer regengevoelig :cry: :wink:
http://www.mtb-you.be/mtb-toertocht-ere ... m-2638.php
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
Heb onlangs de mannen gezien van 'Den Blok' en ze waren er volop mee bezig. Ze beloofden weer genoeg offroad, Zwarte Pieten zullen weer aanwezig zijn op het parcours om van die snoepjes uit te delen, de jeneverstand meer op het einde van de tocht zal er ook weer staan. Op een bepaald ogenblik kon je vorig jaar kiezen tussen gemakkelijk en moeilijk. Het was zeker niet technisch moeilijk maar vooral door een bosje draaien en keren en gemakkelijk was gewoon rechtdoor ipv door het bosje. Deze avondtt is zeker aan te raden. Allen daarheen want ze verdienen meer dan 250 deelnemers zoals vorig jaar.
Ik zal dit jaar maar laat kunnen starten en hoop dat er van de Mc's ook enkelen zijn die laat willen starten zodat ik niet alleen hoef te rijden.
FCG
Mountainbiker

deelnemers

Post by FCG »

Inderdaad, vorig jaar niet veel deelnemers. Maar is echt een aanrader, mag gerust in het rijtje van top avondritten zoals Gavere. veel off-road en toch flink wat klimwerk.
Ook goeie organisatie kan ik mij nog herinneren.

tot dan zou ik zeggen.
orangecrash
Mountainbiker

Post by orangecrash »

Ons parcours is in grote lijnen hetzelfde als vorig jaar,
maar we rijden op deze tweede editie van onze Sint-Maarten Nightride in omgekeerde richting.

Opgelet!: de startplaats is dit jaar niet het voetbalterrein van FC Doggen,
maar dat van SK Erembodegem.
Dit is makkelijker met de wagen te bereiken, in het centrum van Erembodegem en er is voldoende parkeergelegenheid.

Hopelijk tot dan iedereen!
Image
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Als het niet teveel regent de dagen voordien rij ik deze ook wel!
Mc'ers een treintje maken, eventueel wachten op Ann want ik kan ook niet te vroeg vertrekken?

@ Ann, tegen dan zal alle mais wel af zijn :lol:
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

S-Biker Gino wrote:Als het niet teveel regent de dagen voordien rij ik deze ook wel!
Mc'ers een treintje maken, eventueel wachten op Ann want ik kan ook niet te vroeg vertrekken?

@ Ann, tegen dan zal alle mais wel af zijn :lol:
Ik ga me ook aansluiten aan het treintje; kan ook niet te vroeg vertrekken want 'k moet nog de ganse dag werken.
wally's
Mountainbiker

Post by wally's »

Was daar ook vorig jaar.
Kwam van de westhoek en ik keek er al een heel jaar naar uit om de tocht opnieuw te rijden. :bounce: :bounce:
Dit jaar komen we met z'n tweeën, m'n pa komt ook mee die heeft het nachtleven opnieuw te pakken #-o =D> =D>
-playboy-
Mountainbiker

Post by -playboy- »

fietsertjeAnn wrote:Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
Heb onlangs de mannen gezien van 'Den Blok' en ze waren er volop mee bezig. Ze beloofden weer genoeg offroad, Zwarte Pieten zullen weer aanwezig zijn op het parcours om van die snoepjes uit te delen, de jeneverstand meer op het einde van de tocht zal er ook weer staan. Op een bepaald ogenblik kon je vorig jaar kiezen tussen gemakkelijk en moeilijk. Het was zeker niet technisch moeilijk maar vooral door een bosje draaien en keren en gemakkelijk was gewoon rechtdoor ipv door het bosje. Deze avondtt is zeker aan te raden. Allen daarheen want ze verdienen meer dan 250 deelnemers zoals vorig jaar.
Ik zal dit jaar maar laat kunnen starten en hoop dat er van de Mc's ook enkelen zijn die laat willen starten zodat ik niet alleen hoef te rijden.
Om welk uur zou je vertrekken Ik rij met jullie mee dan.
fietsertjeAnn
Mountainbiker

Post by fietsertjeAnn »

-playboy- wrote:
fietsertjeAnn wrote:Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
Om welk uur zou je vertrekken Ik rij met jullie mee dan
Ik schat dat ik daar rond 20.45 kan zijn.
De Pieten zullen dan zeker nog op 't parcours lopen aangezien je tot 21.00 mag inschrijven.
Hopelijk willen de anderen ook zo laat vertrekken [-o< [-o<
Ze geven in ieder geval een droge dag woensdag dus allen daarheen.
Tot woensdag !!!
Post Reply