Hi,
Iemand meer info over deze rit? Heb deze vorig jaar gereden en is echt een aanrader (Als het dezelfde is als deze natuurlijk) (Topic vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=69392 )
Wij komen alvast af met een man of 8 uit brugge
Gr,
Danny
Wo 10/11/2010 Erembodegem :: Nightbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Wo 10/11/2009 Erembodegem :: Nightbike
Al een paar flyers op TT's gekregen, maar vind deze niet online.FCG wrote:Hi,
Iemand meer info over deze rit? Heb deze vorig jaar gereden en is echt een aanrader (Als het dezelfde is als deze natuurlijk) (Topic vorig jaar: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=69392 )
Wij komen alvast af met een man of 8 uit brugge
Gr,
Danny
Hier wel wat meer info. Is een mooie tocht, hopelijk gooit de regen dit weekend geen roet in het eten. Onze streek is wel zeer regengevoelig
http://www.mtb-you.be/mtb-toertocht-ere ... m-2638.php
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
Heb onlangs de mannen gezien van 'Den Blok' en ze waren er volop mee bezig. Ze beloofden weer genoeg offroad, Zwarte Pieten zullen weer aanwezig zijn op het parcours om van die snoepjes uit te delen, de jeneverstand meer op het einde van de tocht zal er ook weer staan. Op een bepaald ogenblik kon je vorig jaar kiezen tussen gemakkelijk en moeilijk. Het was zeker niet technisch moeilijk maar vooral door een bosje draaien en keren en gemakkelijk was gewoon rechtdoor ipv door het bosje. Deze avondtt is zeker aan te raden. Allen daarheen want ze verdienen meer dan 250 deelnemers zoals vorig jaar.
Ik zal dit jaar maar laat kunnen starten en hoop dat er van de Mc's ook enkelen zijn die laat willen starten zodat ik niet alleen hoef te rijden.
Heb onlangs de mannen gezien van 'Den Blok' en ze waren er volop mee bezig. Ze beloofden weer genoeg offroad, Zwarte Pieten zullen weer aanwezig zijn op het parcours om van die snoepjes uit te delen, de jeneverstand meer op het einde van de tocht zal er ook weer staan. Op een bepaald ogenblik kon je vorig jaar kiezen tussen gemakkelijk en moeilijk. Het was zeker niet technisch moeilijk maar vooral door een bosje draaien en keren en gemakkelijk was gewoon rechtdoor ipv door het bosje. Deze avondtt is zeker aan te raden. Allen daarheen want ze verdienen meer dan 250 deelnemers zoals vorig jaar.
Ik zal dit jaar maar laat kunnen starten en hoop dat er van de Mc's ook enkelen zijn die laat willen starten zodat ik niet alleen hoef te rijden.
deelnemers
Inderdaad, vorig jaar niet veel deelnemers. Maar is echt een aanrader, mag gerust in het rijtje van top avondritten zoals Gavere. veel off-road en toch flink wat klimwerk.
Ook goeie organisatie kan ik mij nog herinneren.
tot dan zou ik zeggen.
Ook goeie organisatie kan ik mij nog herinneren.
tot dan zou ik zeggen.
- orangecrash
- Mountainbiker
Post by orangecrash »
Ons parcours is in grote lijnen hetzelfde als vorig jaar,
maar we rijden op deze tweede editie van onze Sint-Maarten Nightride in omgekeerde richting.
Opgelet!: de startplaats is dit jaar niet het voetbalterrein van FC Doggen,
maar dat van SK Erembodegem.
Dit is makkelijker met de wagen te bereiken, in het centrum van Erembodegem en er is voldoende parkeergelegenheid.
Hopelijk tot dan iedereen!

maar we rijden op deze tweede editie van onze Sint-Maarten Nightride in omgekeerde richting.
Opgelet!: de startplaats is dit jaar niet het voetbalterrein van FC Doggen,
maar dat van SK Erembodegem.
Dit is makkelijker met de wagen te bereiken, in het centrum van Erembodegem en er is voldoende parkeergelegenheid.
Hopelijk tot dan iedereen!

- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Als het niet teveel regent de dagen voordien rij ik deze ook wel!
Mc'ers een treintje maken, eventueel wachten op Ann want ik kan ook niet te vroeg vertrekken?
@ Ann, tegen dan zal alle mais wel af zijn
Mc'ers een treintje maken, eventueel wachten op Ann want ik kan ook niet te vroeg vertrekken?
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Ik ga me ook aansluiten aan het treintje; kan ook niet te vroeg vertrekken want 'k moet nog de ganse dag werken.S-Biker Gino wrote:Als het niet teveel regent de dagen voordien rij ik deze ook wel!
Om welk uur zou je vertrekken Ik rij met jullie mee dan.fietsertjeAnn wrote:Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Ik schat dat ik daar rond 20.45 kan zijn.-playboy- wrote:Om welk uur zou je vertrekken Ik rij met jullie mee danfietsertjeAnn wrote:Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
De Pieten zullen dan zeker nog op 't parcours lopen aangezien je tot 21.00 mag inschrijven.
Hopelijk willen de anderen ook zo laat vertrekken
Ze geven in ieder geval een droge dag woensdag dus allen daarheen.
Tot woensdag !!!