Za 06/11/2010 Bekegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Enkele choufkes zullen er ook aanwezig zijn :wink:
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

Hoi, weet iemand of deze rit meetelt voor de superbiker ik heb al een aantal ritten gereden maar heb nog geen punten in de lijst van vwb hoe kan dit??????
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

skelet wrote:Hoi, weet iemand of deze rit meetelt voor de superbiker ik heb al een aantal ritten gereden maar heb nog geen punten in de lijst van vwb hoe kan dit??????
De rit telt mee zoals de meeste VBR-ritten (4p.)
De VWB-stand op hun site loopt altijd een beetje achter. De ritten van Oostkamp, Torhout, Pittem en Ruiselede staan er nu zeker nog niet op.
QUINTENSOPA
Mountainbiker

Post by QUINTENSOPA »

Superfan wrote:
slooverke wrote:Denk van hier ook eens te komen starten. Maar tis hier wel héééééél kalm met commentaren!! :( :( :( :(
da zegt meestal genoeg.....
wat bedoel je daarmee, deze mensen zullen hun best doen en daarna mag er krietiek gegeven worden
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

Lichterveldenaere wrote:
skelet wrote:Hoi, weet iemand of deze rit meetelt voor de superbiker ik heb al een aantal ritten gereden maar heb nog geen punten in de lijst van vwb hoe kan dit??????
De rit telt mee zoals de meeste VBR-ritten (4p.)
De VWB-stand op hun site loopt altijd een beetje achter. De ritten van Oostkamp, Torhout, Pittem en Ruiselede staan er nu zeker nog niet op.[/quotebedankt voor de inlichting meschien tot zaterdag voor mij is dit maar een 3 km van de deur ik kom af]
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Mag men starten op een andere plaats, om dan te betalen aan de start/aankomst? Kwestie deze TT te kunnen fietsen, en nadien nog tijd genoeg over te houden om te gaan werken. Of kan ik eventueel morgen langskomen in Bekegem, en dan al betalen?
MTBley
Mountainbiker

Post by MTBley »

i-Mac wrote:Mag men starten op een andere plaats, om dan te betalen aan de start/aankomst? Kwestie deze TT te kunnen fietsen, en nadien nog tijd genoeg over te houden om te gaan werken. Of kan ik eventueel morgen langskomen in Bekegem, en dan al betalen?
Heb eigenlijk net dezelfde vraag als i-Mac. Ik woon op een 400-tal meter van het parcours(gevonden op hun webstie) en zou inpikken in Zedelgem om dan éénmaal ik langs de start passeer te betalen. Dit zou mij een trip van een 10-tal kilometer enkel besparen. Kan iemand van de organisatie hierop antwoorden aub? Thx en tot zaterdag. :bounce:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

MTBley wrote:
i-Mac wrote:Mag men starten op een andere plaats, om dan te betalen aan de start/aankomst? Kwestie deze TT te kunnen fietsen, en nadien nog tijd genoeg over te houden om te gaan werken. Of kan ik eventueel morgen langskomen in Bekegem, en dan al betalen?
Heb eigenlijk net dezelfde vraag als i-Mac. Ik woon op een 400-tal meter van het parcours(gevonden op hun webstie) en zou inpikken in Zedelgem om dan éénmaal ik langs de start passeer te betalen. Dit zou mij een trip van een 10-tal kilometer enkel besparen. Kan iemand van de organisatie hierop antwoorden aub? Thx en tot zaterdag. :bounce:
'k veronderstel dat dit geen enkel probleem zal zijn, het gebeurt toch vaker dat bikers inpikken op het parkoer en dan betalen wanneer ze aan de start komen. Wij doen dat in elk geval vaker en nog nooit een probleem gehad. :wink:
Dreamcatcher
Mountainbiker

Post by Dreamcatcher »

Denk ook niet dat het een probleem zal zijn, let wel op dat ge niet start en al direct in de bevoorrading zit #-o dan heb je er ook niet veel aan.
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Dreamcatcher wrote:Denk ook niet dat het een probleem zal zijn, let wel op dat ge niet start en al direct in de bevoorrading zit #-o dan heb je er ook niet veel aan.
Ik heb het kaartje op hun website bekeken om te zien waar de bevoorradingen zijn

We starten er net voorbij, dan kunnen we nog iets knabbelen als we onze rit beëindigen. :wink:
Post Reply