De Dworpse Bikers zullen naar jaarlijkse gewoonte ook komen bollen in Kampenhout.Deze hellingen zijn een ideale voorbereiding voor onze tocht van volgende week(1150 pos. hoogte meters op 65km)
14 nov. wcup classic mtb te Dworp/Huizingen.
www.wcupclassicmtb.be
Zo 07/11/2010 Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- copperhead
- Mountainbiker
- Location: Focus Mares cx 2.0 /Bulls Copperhead / Bulls Dessert Falcon
- copperhead
- Mountainbiker
- copperhead
- Mountainbiker
Post by copperhead »
Hoe lang lopen de 2 grootste afstanden samen?
ik kom normaal met een (kleine) groep voor de langste route maar weet niet of ik die afstand ga aankunnen
enkele weken geleden wel de blosoroutes van aarschot en rotselaar gecombineerd ( ong. 70 km mtb, telkens rood en blauw) maar dit was alleen en redelijk rustig...
ik kom normaal met een (kleine) groep voor de langste route maar weet niet of ik die afstand ga aankunnen
enkele weken geleden wel de blosoroutes van aarschot en rotselaar gecombineerd ( ong. 70 km mtb, telkens rood en blauw) maar dit was alleen en redelijk rustig...
copperhead wrote:Hoe lang lopen de 2 grootste afstanden samen?
ik kom normaal met een (kleine) groep voor de langste route maar weet niet of ik die afstand ga aankunnen![]()
de 50 en 60 km lopen lang samen (+/- 40 km). Je hebt dus tijd genoeg om te zien hoe de benen aanvoelen.
- copperhead
- Mountainbiker
Post by copperhead »
perfectimpanis wrote: de 50 en 60 km lopen lang samen (+/- 40 km). Je hebt dus tijd genoeg om te zien hoe de benen aanvoelen.
-
mambo en co
- Mountainbiker
Post by mambo en co »
de pellenbikers zullen ook aanwezig zijn voor deze tocht,het zal wel leuk worden als het nog wat ga regenen???
Het parcours kan wat regen verdragen.mambo en co wrote:de pellenbikers zullen ook aanwezig zijn voor deze tocht,het zal wel leuk worden als het nog wat ga regenen???
Daarstraks al stukken gaan bepijlen en zeer goed te doen. Echt waar !!
Droog bijna, geen modder.
De afgelopen dagen was redelijk droog, warme weer, veel wind ...
- mahna-mahna
- Mountainbiker