Vanaf hoeveel graden komen jullie niet meer buiten met Mtb
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
-12 zal het koudste al geweest zijn denk ik.
Ik blijf eerder binnen voor modder tijdens wintertochten.
Ik blijf eerder binnen voor modder tijdens wintertochten.
Ik blijf ook buitenkomen, ik ben eerder iemand die in de zomer stopt.
Bij temperaturen + +20° zweet ik gewoon onmenselijk veel dat het irritant wordt :D
In de winter blijf ik rijden, hoe kouder hoe liever (ik draag zelfs altijd een korte broek.
Het enige waar ik geen fan van ben is wind. Geef mij regen, sneeuw, koude, ik trek mijn plan wel, maar wind is mijne vriend niet
Bij temperaturen + +20° zweet ik gewoon onmenselijk veel dat het irritant wordt :D
In de winter blijf ik rijden, hoe kouder hoe liever (ik draag zelfs altijd een korte broek.
Het enige waar ik geen fan van ben is wind. Geef mij regen, sneeuw, koude, ik trek mijn plan wel, maar wind is mijne vriend niet
- KoRn
- Mountainbiker
Ik werk daar sinds een maand of 5-6 als een workshop manager, schoon woord voor werkplaats verantwoordelijke
de zomer is eindelijk voorbij en het mooie weer gaat beginnen, in Augustus mijn fiets mee naar hier genomen en dan beginnen fietsen, een paar keer per week een ritje van max 18 km.....jaja..dadelijk volle bak