Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Dames toch, over 2 jaar denken jullie wat heb ik toen toch gepost !

End of discussion
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Na wat testen en niet tevreden(Sigma mirage evo) heb ik iets heel simpels gemaakt.
Wij hebben van die goeie Energizer zaklampen op het werk, ik heb die dus gemonteerd op een stuk gerecycleerde plastic die ze gebruiken om nutsleidingen in de grond af te dekken(zijn hier in de straat aant werken), 2 klemmen van BBB en 2 strips.
Ok, estetisch is dat niet met een zaklamp op je stuur, maar heb nu zeer goed licht dat met 4 AA oplaadbatterijen, 30 uur brand. Dit in samenhang met men hoofd led lampje om eventuele stukken te repareren of pijlen te zoeken.
Voor mij ist belangrijkste of het goed werkt.
Ik ga ze 1 van de dagen nu is uittesten in Herentals bos.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Is er iemand op dit forum die die ay up lights al gekocht heeft en gebruikt ? Ik wil ook iets kopen voor wat avondritjes op gekend terrein. Ik koop liefst iets duurzaams. ik zit dus nog in de zoekfase.... :oops:
Als je de vele reviews leest van die ay up is het wel top spul lijkt me.

Die hope vision dingen lijken me ook wel van goede makelij. Voordeel is dat je z eom de hoek kan kopen. Heeft iemand daar een informatieve gebruikersmening over?
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Kom gerust eens af, molenbeersel is niet ver voor jou, kan je de ayup eens zien. Heb ze net gebruikt op singletracks, Heer lijk !

Deze avond heeft merida92 beslist ook een setje te gaan bestellen :-D
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

glimburger wrote:Is er iemand op dit forum die die ay up lights al gekocht heeft en gebruikt ? Ik wil ook iets kopen voor wat avondritjes op gekend terrein. Ik koop liefst iets duurzaams. ik zit dus nog in de zoekfase.... :oops:
Als je de vele reviews leest van die ay up is het wel top spul lijkt me.

Die hope vision dingen lijken me ook wel van goede makelij. Voordeel is dat je z eom de hoek kan kopen. Heeft iemand daar een informatieve gebruikersmening over?

Ik ben zelf ook voor een lamp(je) aan het kijken en eenmaal je begint te lezen hoe moeilijker het wordt.

Lupine
Hope
Ay Up

Magic shine :lol:
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

endorfin wrote:Kom gerust eens af, molenbeersel is niet ver voor jou, kan je de ayup eens zien. Heb ze net gebruikt op singletracks, Heer lijk !

Geven deze ay-up's voldoende licht als het echt technisch wordt?
Want ze zien er eigenlijk zeer klein uit, als je gaat vergelijken met andere lampen.

En denk je dat je genoeg hebt aan 1 unit (2 lampjes) of is zo'n v4 adventure kit aangeraden? :wink:
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Voldoende licht ? 4 vd 6 auto's hebben zich ad kant gezet :-D

Technische trails in donker bos, sowieso 2 lampen, ene oppe fiets, ene oppe helm voor bochten aan te snijden.

Lupine is heftig maar duur ivg met ay up....
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

endorfin wrote:Voldoende licht ? 4 vd 6 auto's hebben zich ad kant gezet :-D

Technische trails in donker bos, sowieso 2 lampen, ene oppe fiets, ene oppe helm voor bochten aan te snijden.

Lupine is heftig maar duur ivg met ay up....
Eerst eens goed over nadenken of ik zo'n lampjes echt wel veel ga gebruiken.
Iets in mij zegt dat +-€360 veel geld is voor een paar lampen. :lol:
merida92
Mountainbiker

Post by merida92 »

veldwegjes, asfalt, af en toe ne boom ---> twin sports

Veel nachtbiken, singletracks die je aandacht vragen ---> V4

Zoiets is een investering, groot voordeel is dat je alles afzonderlijk kan nabestellen. Ay Up leeft ook van hun lampen, dit is gewoon hun dagelijkse job. En 4 mensen in loondienst voor lampjes te maken, das toch niet niks.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

endorfin wrote:Kom gerust eens af, molenbeersel is niet ver voor jou, kan je de ayup eens zien. Heb ze net gebruikt op singletracks, Heer lijk !

Welke van de 2 versies heb jij ? Die 4 adventure?
Post Reply