Dames toch, over 2 jaar denken jullie wat heb ik toen toch gepost !
End of discussion
Mtb verlichting
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Na wat testen en niet tevreden(Sigma mirage evo) heb ik iets heel simpels gemaakt.
Wij hebben van die goeie Energizer zaklampen op het werk, ik heb die dus gemonteerd op een stuk gerecycleerde plastic die ze gebruiken om nutsleidingen in de grond af te dekken(zijn hier in de straat aant werken), 2 klemmen van BBB en 2 strips.
Ok, estetisch is dat niet met een zaklamp op je stuur, maar heb nu zeer goed licht dat met 4 AA oplaadbatterijen, 30 uur brand. Dit in samenhang met men hoofd led lampje om eventuele stukken te repareren of pijlen te zoeken.
Voor mij ist belangrijkste of het goed werkt.
Ik ga ze 1 van de dagen nu is uittesten in Herentals bos.
Wij hebben van die goeie Energizer zaklampen op het werk, ik heb die dus gemonteerd op een stuk gerecycleerde plastic die ze gebruiken om nutsleidingen in de grond af te dekken(zijn hier in de straat aant werken), 2 klemmen van BBB en 2 strips.
Ok, estetisch is dat niet met een zaklamp op je stuur, maar heb nu zeer goed licht dat met 4 AA oplaadbatterijen, 30 uur brand. Dit in samenhang met men hoofd led lampje om eventuele stukken te repareren of pijlen te zoeken.
Voor mij ist belangrijkste of het goed werkt.
Ik ga ze 1 van de dagen nu is uittesten in Herentals bos.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Is er iemand op dit forum die die ay up lights al gekocht heeft en gebruikt ? Ik wil ook iets kopen voor wat avondritjes op gekend terrein. Ik koop liefst iets duurzaams. ik zit dus nog in de zoekfase....
Als je de vele reviews leest van die ay up is het wel top spul lijkt me.
Die hope vision dingen lijken me ook wel van goede makelij. Voordeel is dat je z eom de hoek kan kopen. Heeft iemand daar een informatieve gebruikersmening over?
Die hope vision dingen lijken me ook wel van goede makelij. Voordeel is dat je z eom de hoek kan kopen. Heeft iemand daar een informatieve gebruikersmening over?
glimburger wrote:Is er iemand op dit forum die die ay up lights al gekocht heeft en gebruikt ? Ik wil ook iets kopen voor wat avondritjes op gekend terrein. Ik koop liefst iets duurzaams. ik zit dus nog in de zoekfase....![]()
Ik ben zelf ook voor een lamp(je) aan het kijken en eenmaal je begint te lezen hoe moeilijker het wordt.
Lupine
Hope
Ay Up
Magic shine
Geven deze ay-up's voldoende licht als het echt technisch wordt?endorfin wrote:Kom gerust eens af, molenbeersel is niet ver voor jou, kan je de ayup eens zien. Heb ze net gebruikt op singletracks, Heer lijk !
Deze avond heeft merida92 beslist ook een setje te gaan bestellen
Want ze zien er eigenlijk zeer klein uit, als je gaat vergelijken met andere lampen.
En denk je dat je genoeg hebt aan 1 unit (2 lampjes) of is zo'n v4 adventure kit aangeraden?
Eerst eens goed over nadenken of ik zo'n lampjes echt wel veel ga gebruiken.endorfin wrote:Voldoende licht ? 4 vd 6 auto's hebben zich ad kant gezet
Technische trails in donker bos, sowieso 2 lampen, ene oppe fiets, ene oppe helm voor bochten aan te snijden.
Lupine is heftig maar duur ivg met ay up....
Iets in mij zegt dat +-€360 veel geld is voor een paar lampen.
veldwegjes, asfalt, af en toe ne boom ---> twin sports
Veel nachtbiken, singletracks die je aandacht vragen ---> V4
Zoiets is een investering, groot voordeel is dat je alles afzonderlijk kan nabestellen. Ay Up leeft ook van hun lampen, dit is gewoon hun dagelijkse job. En 4 mensen in loondienst voor lampjes te maken, das toch niet niks.
Veel nachtbiken, singletracks die je aandacht vragen ---> V4
Zoiets is een investering, groot voordeel is dat je alles afzonderlijk kan nabestellen. Ay Up leeft ook van hun lampen, dit is gewoon hun dagelijkse job. En 4 mensen in loondienst voor lampjes te maken, das toch niet niks.
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Welke van de 2 versies heb jij ? Die 4 adventure?endorfin wrote:Kom gerust eens af, molenbeersel is niet ver voor jou, kan je de ayup eens zien. Heb ze net gebruikt op singletracks, Heer lijk !
Deze avond heeft merida92 beslist ook een setje te gaan bestellen