Zo 07/11/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Onze club is aangesloten bij de Wielerbond Vlaanderen, ik denk niet dat we opgenomen zijn in het programmaboekje van onze vrienden van de VWB ondanks de afspraken binnen de afgesloten convenant. Even informeren bij uw federatie zou ik zeggen.1908rider wrote:zijn er hier punten te verdienen voor de ' superbiker ' van vwb ? deze staat niet int programmaboekje
greetz
Vermits we Meetshoven hebben opgenomen in ons parcours (alleen de 60km) doen we slechts een beperkt aantal km in Gelrode, bijna uitsluitend het gekende Kloesbos.beginner1978 wrote:kan er eventueel een plan van de parcours geüpload worden?
Ik heb onlangs al de TT van de Forestbikers en een TT vanuit Tremelo gedaan. Het zou leuk zijn als Gelrode niet in het parcours ligt aangezien ik er al 2 keer ben geweest de afgelopen maanden
dus geen punten?goorbiker wrote:Onze club is aangesloten bij de Wielerbond Vlaanderen, ik denk niet dat we opgenomen zijn in het programmaboekje van onze vrienden van de VWB ondanks de afspraken binnen de afgesloten convenant. Even informeren bij uw federatie zou ik zeggen.1908rider wrote:zijn er hier punten te verdienen voor de ' superbiker ' van vwb ? deze staat niet int programmaboekje
greetz
- klane shortwood
- Mountainbiker
Post by klane shortwood »
hihi, ge zult uw michelin banden zelf moeten bekostigen alst van dees mannen afhangtdus geen punten?
ik zal er in elk geval zijn, punten of nie, osschot bleft plezant