Zo 07/11/2010 Aarschot

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

Anders als vermeldt start de begeleide Kidstoer pas om 10.00u. Alle kids welkom voor een mooi ritje in dit schitterend MTB gebied.
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

Mc Mudface wrote:Welk stukje van Aarschot zit er nog in als je de 40km neemt ipv de 35? En is daar elk 1 bevoorrading? Ik neem mijn broer mee op zijn eerste toertocht en wil het toch niet te zwaar maken.
Parcours van de 35km doet vooral minder km op Bosberg
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

1908rider wrote:zijn er hier punten te verdienen voor de ' superbiker ' van vwb ? deze staat niet int programmaboekje
greetz
Onze club is aangesloten bij de Wielerbond Vlaanderen, ik denk niet dat we opgenomen zijn in het programmaboekje van onze vrienden van de VWB ondanks de afspraken binnen de afgesloten convenant. Even informeren bij uw federatie zou ik zeggen.
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

beginner1978 wrote:kan er eventueel een plan van de parcours geüpload worden?
Ik heb onlangs al de TT van de Forestbikers en een TT vanuit Tremelo gedaan. Het zou leuk zijn als Gelrode niet in het parcours ligt aangezien ik er al 2 keer ben geweest de afgelopen maanden
Vermits we Meetshoven hebben opgenomen in ons parcours (alleen de 60km) doen we slechts een beperkt aantal km in Gelrode, bijna uitsluitend het gekende Kloesbos.
SDS
Mountainbiker

Post by SDS »

Kostprijs per afstand hetzelfde of zijn er nog geen prijzen bekend?
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

goorbiker wrote:
1908rider wrote:zijn er hier punten te verdienen voor de ' superbiker ' van vwb ? deze staat niet int programmaboekje
greetz
Onze club is aangesloten bij de Wielerbond Vlaanderen, ik denk niet dat we opgenomen zijn in het programmaboekje van onze vrienden van de VWB ondanks de afspraken binnen de afgesloten convenant. Even informeren bij uw federatie zou ik zeggen.
dus geen punten?
klane shortwood
Mountainbiker

Post by klane shortwood »

dus geen punten?
hihi, ge zult uw michelin banden zelf moeten bekostigen alst van dees mannen afhangt :-D

ik zal er in elk geval zijn, punten of nie, osschot bleft plezant
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

punten vwb of wbv of superbiker of net niet

ga toch gewoon rijden waar jij het leuk vindt
voor een puntje meer ga ik mijne leuke zondagvoormiddag toertocht toch niet opofferen
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

SDS wrote:Kostprijs per afstand hetzelfde of zijn er nog geen prijzen bekend?
afstanden kleiner dan 60km=3.5e
60km= 4€
Voor de mensen met een vergunningen bij de erkende federaties is er een korting van 1€
goorbiker
Mountainbiker

Post by goorbiker »

Een team masseurs van de firma BES&T zal op deze toertocht aanwezig zijn om de spieren in de watten te leggen voor of na de toer. Kijk maar uit naar de tent van deze mensen op de vertrekplaats.
Post Reply