Zo 31/10/2010 Bierbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

spooky wrote:Iets om eens over te denken;
meer een lussen systeem waardoor de mensen die kapot zaten aan de eerste of tweede bevoorrading sneller terug naar start konden. Nu was het verplicht om de 45 uit te rijden.
Interessante opmerking! Ik las in een eerdere post dat er rekening gehouden werd met degenen die twijfelden tussen 45 of 55/65. Maaruh, wat met degenen die twijfelen tussen 25 en 45? Mogelijkheid tot 35 had ook leuk geweest!

Verder: goeie donkere Leffe van't vat en goei burgers! Heb er na den "apres" nog 15km bijgekletst op weg naar huis waardoor ik er in totaal toch 50 had! (ook wel omdat ik er maar 25 gedaan had en met de ketting die terug gesmeerd was ging het best wel vlotjes) =D>
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Merci voor de komst mannen !

bedankt ook voor alle feedback en het aanhalen van aandachtspunten ter optimalisatie.

waar er zaterdag nog haast overal een paadje tussen de modderstroken lag, was dat zondag na het passeren van enkele duizenden wielen al snel niet meer het geval... Had ik niet direct bij stilgestaan, mea culpa. Door een afspuitstand op BV1 en kettingsmeren na afloop hebben we de nadelen hieraan verbonden wat proberen op te vangen.

Het modder/baggerstuk na BV1 lag er heel snel echt slecht bij, we hebben halverwege de voormiddag de toer daar herlegd, maar toen was de grootste meute al door natuurlijk....

Tot de volgende gelegenheid, F.
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Te zondag ook hier geweest voor de 65. Vond de tocht zelf niet byzonder, soms veel te lang rechtdoor op brede wegen. Heb me wel geamuseerd door de modder, achteraf wel minder toen ik mijn fietske moest kuisen. Toch enekele keren serieus link geweest op die bolle kasseienwegen. Ook 1x overkop gegaan doordat mijn wiel een eigen pad koos in de modder maar zacht geland.
Al bij al toch een toffe voormiddag gehad en dat voor maar €3,5.
Post Reply