aan het rond punt ga je rechts, richting St Aygulf. dan over een riviereke, en dan direct links een camping met een zwembaddeke en veel, heel veel, baaikers.mcn wrote:Wij zouden dit jaar ook voor de eerste maal naar Fréjus willen gaan, maar we zijn nog achter een verblijfplaats aan het zoeken. Heel veel campings gaan dicht 30/09. Waar verblijven jullie ergens of kunnen jullie een paar adressen doorgeven ?
Qua temperatuur is daar nog wel goed te doen zeker begin oktober of moet je al warmere kledij voorzien ?
Roc d'Azur 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Terrabyte! wrote:De marathon kost 38 Euro, zie:
http://www.activeeurope.com/Events/inde ... ls&E=30046
Er bestaat "Le Pac Roc d'Azur" (waarvoor ik heb ingeschreven) en kost 75 Euro, daarvoor mag je 3 races meerijden. ( Ik heb gekozen voor "Roc Marathon", "Rando Roc Noir" en "Le Roc d'Azur" )
'k beschouw het zo'n beetje als een "einde seizoen" traktatie voor mezelf. Schijnt een schitterend event te zijn !
OK Terrabyte, Heb ook ingeschreven voor 'Le Pac'. Alhoewel ik niet inzie hoe in Zaterdag ga rijden na de Marathon van Vrijdag. Maar Zondag moeten we weer fit zijn voor de 55 Km.
- Saturnuske
- Mountainbiker
een logeerplek in de buurt van Roc Azur
Post by Saturnuske »
gezocht, kan iemand ons nog een idee geven. Veel hotels zitten blijkbaar al vol!!!!

-
Spook-E
- Mountainbiker
Voor personen die nog accomodatie zoeken, kijk hier eens:
http://home.wanadoo.nl/maisondazur
Ik heb daar net een appartement voor vier dagen geboekt. Oktober is geen vakantiemaand dus met overleg hoef je niet persé van zaterdag tot zaterdag te huren. Ik huur bijv. van do tot zo en dat was geen enkel probleem. Er waren nog drie appartementen vrij.
Contactpersoon: Eric Struijs (maisondazur@wanadoo.nl)
Dit betekent ook een aangepaste huurprijs.
http://home.wanadoo.nl/maisondazur
Ik heb daar net een appartement voor vier dagen geboekt. Oktober is geen vakantiemaand dus met overleg hoef je niet persé van zaterdag tot zaterdag te huren. Ik huur bijv. van do tot zo en dat was geen enkel probleem. Er waren nog drie appartementen vrij.
Contactpersoon: Eric Struijs (maisondazur@wanadoo.nl)
Dit betekent ook een aangepaste huurprijs.
- slowlegs
- Mountainbiker
Ik ben van plan om volgend jaar (oktober 2005 dus) voor een 4 à 5 dagen te gaan.
Ik zoek echter nog 'goedkope' overnachting.
Via de campinggidsen of rechtstreeks via de camping -sites vind ik echter niets (zoals vele anderen hier op het forum), omdat ze allemaal sluiten tegen 30/09.
Kan mij iemand informatie geven? Of is er iemand die reeds iets gehuurd heeft en nog plaats heeft?
Of hebben jullie daar mischien allemaal een privé buitenverblijfeke?
Alvast bedankt hé.
Ik zoek echter nog 'goedkope' overnachting.
Via de campinggidsen of rechtstreeks via de camping -sites vind ik echter niets (zoals vele anderen hier op het forum), omdat ze allemaal sluiten tegen 30/09.
Kan mij iemand informatie geven? Of is er iemand die reeds iets gehuurd heeft en nog plaats heeft?
Of hebben jullie daar mischien allemaal een privé buitenverblijfeke?
Alvast bedankt hé.
- KONA-boy
- Mountainbiker
- Location: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro
en "den deze" is ook aan het aftellen !
!!!
ga ook met de auto, een break is dan wel handig om zeg een stuk of 5 fietsen in weg te bergen terwijl je clubgenoten ergens 6km hoog champagne liggen te slurpen in een vlucht naar de côte d'azur
!!!
Een collega biker is er al, het schijnt er nog 27° te zijn overdag, jaja laat de roc marathon en de roc classic maar komen .....
ga ook met de auto, een break is dan wel handig om zeg een stuk of 5 fietsen in weg te bergen terwijl je clubgenoten ergens 6km hoog champagne liggen te slurpen in een vlucht naar de côte d'azur
Een collega biker is er al, het schijnt er nog 27° te zijn overdag, jaja laat de roc marathon en de roc classic maar komen .....
- TJ!
- Mountainbiker
Verslagje (nu ja, zeg maar "verslag"....) van dit evenement online op de southparkbikers-site
Geschreven door Terrabyte! , onze reporter nog steeds ter plaatse
'k moet het wel nog opfrissen met wat foto's en hoogteprofielen. Maar dat zal voor woensdagavond zijn.
Geschreven door Terrabyte! , onze reporter nog steeds ter plaatse
'k moet het wel nog opfrissen met wat foto's en hoogteprofielen. Maar dat zal voor woensdagavond zijn.