Beginner - Hasselt

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Tomix
Mountainbiker

Beginner - Hasselt

Post by Tomix »

Pas een proper fietske gekocht, verder al wat kledij aangeschaft.. en zoek nu nog een aantal bikers om in het weekend toerkes mee te maken..

Op termijn wil ik ook graag regelmatig deelnemen aan TT.

Omgeving : Hasselt
Leeftijd : 28 (maar speelt wat mij betreft geen rol)

Ik zen curieus naar de reacties! :-)

Gr
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

zie forum middenlimburg, daar ga je wel je gading vinden en zijn met bikers van verschillende niveaus
Tomix
Mountainbiker

Post by Tomix »

Brockie wrote:zie forum middenlimburg, daar ga je wel je gading vinden en zijn met bikers van verschillende niveaus
Net paar reacties snel gelezen, en leken me op 't eerste gezicht al geen beginners meer, maar zal nog es kijken..

Thx voor de tip!
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

ben zo ook met de groep begonnen, gewoon meegaan, je eigen tempo rijden en veel luisteren naar de ervaren rotten zo leer je het meeste. met een beetje conditie kan je wel mee. ikzelf ga elke week en weeg 90kg voor 1m72 .
Tomix
Mountainbiker

Club?

Post by Tomix »

Heeft iemand weet van een club in Hasselt? Via Google kwam ik uit bij de Royal bikers, maar bestaan die nog? Site is niet meer up to date.... :-)
Wiebl
Mountainbiker

Post by Wiebl »

Ik ben beginneling en van Hasselt.. Zie PM
Frost
Mountainbiker

Post by Frost »

Ben ook 28 en beginneling(heb wel al beetje conditie) en ben van Borgloon.Meestal rij ik samen met kameraad maar die kan tegenwoordig helaas niet veel
d.i.t.s
Mountainbiker

Post by d.i.t.s »

ben van herk de stad, geen beginner maar absoluut geen conditie, rij elke zondag in de buurt rond, je kunt altijd mee.
Wendyke
Mountainbiker

Post by Wendyke »

ik ben van Beringen. ben ook een beginnend mbtster en ben ook 28 jaar.
anton
Mountainbiker

Post by anton »

ik ben geert van berbroek ,ik zit in club van herk-de-stad . info www.herkermtbclub.be , de berkentrappers .we gaan elke zondag naar een tt in limburg en vlaamsbrabant en zomer ga we ook naar de prov. luik of ardennen.van april tot half september rijden we woensdagavond de afstand rond 40km ,dan gaan we naar de bossen rond lummen mtb.
Post Reply