Zondag 7 november 2010
26ste toertocht van de Goorbikers uit Langdorp (Aarschot)
vertrekplaats:
Voetbalterrein SC Aarschot
Grote Laakweg 29
3200 Aarschot
Wegens enkel richting inrit enkel langs Pastoor Dergentlaan
( volg MTB GOORBIKERS borden )
Zeer ruime parking aan het vertrek.
Afstanden: 25-35-40-60 Km.
Kidstour 16 km.
Vertrek onder begeleiding om 9u30.
(gratis voor -14 jarigen)
Inschrijving: van 8u00 tot 11u00
meer info: www.goorbikers.be
Zo 07/11/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mc Mudface
- Mountainbiker
Post by Mc Mudface »
Welk stukje van Aarschot zit er nog in als je de 40km neemt ipv de 35? En is daar elk 1 bevoorrading? Ik neem mijn broer mee op zijn eerste toertocht en wil het toch niet te zwaar maken.
-
beginner1978
- Mountainbiker
Post by beginner1978 »
kan er eventueel een plan van de parcours geüpload worden?
Ik heb onlangs al de TT van de Forestbikers en een TT vanuit Tremelo gedaan. Het zou leuk zijn als Gelrode niet in het parcours ligt aangezien ik er al 2 keer ben geweest de afgelopen maanden
Ik heb onlangs al de TT van de Forestbikers en een TT vanuit Tremelo gedaan. Het zou leuk zijn als Gelrode niet in het parcours ligt aangezien ik er al 2 keer ben geweest de afgelopen maanden
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
wat denk je zelf? gelrode ligt op een boogscheut van aarschot en heeft enkele leuke bloso-passages. bovendien passeert de tocht in meetshoven.beginner1978 wrote:kan er eventueel een plan van de parcours geüpload worden?
mijn gok is dat het vandaar langs de demer doorgaat naar den extreme en recht gelrode in.
maar, neemt niet weg dat deze de beste is van alle tochten die je opsomt.
-
beginner1978
- Mountainbiker
Post by beginner1978 »
Sta me toe om u te pakken op uw woordZ. wrote:wat denk je zelf? gelrode ligt op een boogscheut van aarschot en heeft enkele leuke bloso-passages. bovendien passeert de tocht in meetshoven.beginner1978 wrote:kan er eventueel een plan van de parcours geüpload worden?
mijn gok is dat het vandaar langs de demer doorgaat naar den extreme en recht gelrode in.
maar, neemt niet weg dat deze de beste is van alle tochten die je opsomt.
Ik zal er dus zijn