Zo 31/10/2010 Sint-Amands

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Koen_8
Mountainbiker

Post by Koen_8 »

Het was voor mij de allereerste rit ooit waar ik aan deelnam, wist dus niet wat ik moest verwachten maar het was ronduit schitterend! Vertrokken om 11u, dus er waren er al een hoop gepasseerd maar buiten dat stuk na de bevoorrading vond ik het overal perfect, zeker de laatste kilometers in dat spook bos en het stukje erna waren zwaar afzien maar wat een voldoening achteraf! :)

Kortom, toffe sfeer, goede bepijling, ruime voorziene bevoorrading, super plezant parcours en een mooie afspuitstand!

Als ik dan toch iets negatief moet vinden.. Toen ik een broodje warme beenhesp wou gaan halen bleek dat net alle broodjes op waren :( Maar toch zéér tevreden huiswaarts gekeerd!
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Gisteren 49km (of 47, wat was het nu) gereden: leuke tocht, goed afgepijld, veel eenmalige privéstukken, afwisselend bossen & velden, en ja, hier en daar ploeteren, maar met wat moeite en het kiezen van het juiste spoor lukte dat wel. Enige minpunt (al zo vaak gezegd): stuk dijk na de bevoorrading, dat was echt niet meer te doen rond 10.45 - hier had een omleiding à l'improviste gemogen...

Puike organisatie ook: heel goede afspuitstand, waar ge van 't einde van 't parcours zo binnen reed - wel wat wachten, maar ja iedereen had wel wat tijd nodig om z'n bike te kuisen. Voldoende douches, veel plaats voor hapje & tapje. Hier was echt aan gewerkt - bravo!
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

dirty wrote:Ja sorry mannen en vooral ladies en kids die van de partij waren ,maar door de weersomstandigheden waar wij geen controle overhadden ,lag het er bij momenten inderdaad slijkerig bij ,maar er zijn tijdens de toertocht op de 30 km nog aanpassingen gedaan (maisveld uitgenomen).

Verder zijn wij uiterst tevreden over de opkomst en we komen na het natellen toch weeral bijna aan 1000 bikers die in deze weersomstandigheden gestart zijn Chapeau aan jullie allen =D> =D> =D>
Verder was onze 11e editie een natte en minder aangename tocht voor jullie die niet van slijk houden maar het doet ons deugd dat dat jullie er waren !

(We zijn momenteel uitgeteld en moe ,maar binnenkort zien we jullie weer her en der op verschillende toertochten :wink:
Foto's komen binnenkort ook op onze site www.muddevils.be
Kijk eens tussendoor of ik zal hier laten weten wanneer ze online staan .

Ook bedankt aan al onze sponsors en prive -eigenaars die het mee mogelijk maken om van onze toertocht telkens een succes te maken =D>

Greetzzz en bedankt aan allen !!! ,
Dirty (Koen)
Uitgeteld,dat zal wel zijn kameraad,weken aan gewerkt en dan krijg je zo een klote weer :evil: ,zaterdag ben ik inderdaad eens komen piepen,alles lag er perfect bij.
Niet te geloven ,hoe een parcours op een paar uur tijd zo kan veranderen :evil:
Toch een minpuntje,den donkere trappist was te vlug op,moeten overschakelen op Duvel 8-[
'S avonds de halloween wandeltocht gedaan in vlassenbroek,daar overgeschakeld op jenever,en de combinatie trappist- duvel en jenever ,is mij niet wel gevallen :drunk:
Nu is het aan ons(zaterdag 20/11/2010 Baasrode),om de handen uit de mouwen te steken.
Vanaf dinsdag beginnen wij met ons snoei en opruim werk #-o
Het is te hopen dat wij meer geluk hebben met het weer,dan onze vrienden uit st-amands,dit heeft men nu eenmaal niet in de hand :evil:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

vanmorgen reeds met een ploeg van 6 man den dijk opgekuist aan de kaai te sint-amands en na het bosje te mariekerke ,dit alles met emmers water en aftrekkers ,man ,man #-o #-o

wat een toertocht al niet teweeg brengt !
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

dirty wrote:vanmorgen reeds met een ploeg van 6 man den dijk opgekuist aan de kaai te sint-amands en na het bosje te mariekerke ,dit alles met emmers water en aftrekkers ,man ,man #-o #-o

Dirty,het vele werk is rap vergeten,door de grote opkomst van de bikers,ik had dit echt niet verwacht,door de grote concurrentie van Baardegem-Zele-Belsele ...enz,Chapeau =D>
liezelebiker
Mountainbiker

Post by liezelebiker »

Enig idee wanneer de foto's worden gepost?
[-o< [-o<
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

dirty wrote:vanmorgen reeds met een ploeg van 6 man den dijk opgekuist aan de kaai te sint-amands en na het bosje te mariekerke ,dit alles met emmers water en aftrekkers ,man ,man #-o #-o

Respect dat jullie die moeite nog doen ! =D>
Scottybiker
Mountainbiker

Post by Scottybiker »

De eerste reeks foto's van onze TT staan online:

http://picasaweb.google.com/11273191865 ... feat=email
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

wat mij verwondert na het zien van de fotos is dat er nog zoveel bikers zonder helm rijden
by de way mooie fotos zijn het wel
rabbitkiller
Mountainbiker

Post by rabbitkiller »

inderdaad,als wedstrijdrijder en marathonfreak heb ik van deze tocht toch genoten.prachtig gedaan mannen en dankzij de modder kon je eens aardig in het rood gaan!proficiat
Post Reply