Kortom, toffe sfeer, goede bepijling, ruime voorziene bevoorrading, super plezant parcours en een mooie afspuitstand!
Als ik dan toch iets negatief moet vinden.. Toen ik een broodje warme beenhesp wou gaan halen bleek dat net alle broodjes op waren
Post by Scheldetrapper »
Uitgeteld,dat zal wel zijn kameraad,weken aan gewerkt en dan krijg je zo een klote weerdirty wrote:Ja sorry mannen en vooral ladies en kids die van de partij waren ,maar door de weersomstandigheden waar wij geen controle overhadden ,lag het er bij momenten inderdaad slijkerig bij ,maar er zijn tijdens de toertocht op de 30 km nog aanpassingen gedaan (maisveld uitgenomen).
Verder zijn wij uiterst tevreden over de opkomst en we komen na het natellen toch weeral bijna aan 1000 bikers die in deze weersomstandigheden gestart zijn Chapeau aan jullie allen![]()
![]()
![]()
Verder was onze 11e editie een natte en minder aangename tocht voor jullie die niet van slijk houden maar het doet ons deugd dat dat jullie er waren !
(We zijn momenteel uitgeteld en moe ,maar binnenkort zien we jullie weer her en der op verschillende toertochten![]()
Foto's komen binnenkort ook op onze site www.muddevils.be
Kijk eens tussendoor of ik zal hier laten weten wanneer ze online staan .
Ook bedankt aan al onze sponsors en prive -eigenaars die het mee mogelijk maken om van onze toertocht telkens een succes te maken![]()
Greetzzz en bedankt aan allen !!! ,
Dirty (Koen)
Post by Scheldetrapper »
Dirty,het vele werk is rap vergeten,door de grote opkomst van de bikers,ik had dit echt niet verwacht,door de grote concurrentie van Baardegem-Zele-Belsele ...enz,Chapeaudirty wrote:vanmorgen reeds met een ploeg van 6 man den dijk opgekuist aan de kaai te sint-amands en na het bosje te mariekerke ,dit alles met emmers water en aftrekkers ,man ,man![]()
![]()
wat een toertocht al niet teweeg brengt !
Post by Scottybiker »
Post by rabbitkiller »