Zo 31/10/2010 Zwalm

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBovi
Mountainbiker

Post by MTBovi »

Deze morgen gestart om 9 uur, al redelijk wat volk van de partij. Prachtig parcours, niet veel nieuwigheden met dit van de laatste 2 jaren, maar dat is ook niet nodig want de streek wordt al optimaal benut. Weersomstandigheden voor mij ideaal, bepaalde stroken vooral op het einde waren moeilijker te berijden maar dat maakt het toch één van de betere tt's in de streek. Bevoorradingen zeer goed alsook de bepijling, mij mogen ze volgend jaar opnieuw verwachten!
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Met 3man de 53km gebold ,meeste stukken blubber waren te rijden ,soms waren het al te diepe sporen ,maar was weer leuk baggeren en vooral kuisen

Molenberg nog op de 38 voor opgeraakt ,dus was ik tevreden na een vettige tocht
marie 66
Mountainbiker

Post by marie 66 »

Zwaar tochtje ook alsmede het slechte weer...voor mij althans, maar altijd heel mooi in de streek.
Alles was meer dan in orde, en een lekker gebakje achteraf...dank U!

Bij deze een uitnodiging om mijn sfeerbeeldjes te komen bekijken.

http://www.cyclobike.be/ met nog veel meer informatie.

Of hier;

http://picasaweb.google.com/mariechrist ... enVttZwalm

Groetjes en nog veel fietsplezier.
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

Enorm vettig ritje, 't materiaal heeft goed gekraakt :P
Maar was een leuke rit dus we hebben ons weeral goed geamuseerd meer moet dat niet zijn!
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

allen bedankt om de modder te trotseren we hopen dat jullie een leuke dag in de Zwalmstreek beleefd hebben?
Op 19/02/2011 geven we de slothappening dan misschien bij vriestemperaturen dan zal het parcours er helemaal anders te beleven zijn!
Post Reply