Zo 31/10/2010 Zwalm
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Herminator
- Mountainbiker
-
molenbiker
- Mountainbiker
Post by molenbiker »
Morgen gaan ze de tochten beginnen uitpijlen we houden jullie op de hoogte hoe het parcours erbij ligt?
-
molenbiker
- Mountainbiker
Post by molenbiker »
Parcours ligt er tamelijk goed bij morgen nog een dagje drogen dan zaterdag terug wat nat erop en het zal genieten zijn zoals ieder jaar!!!
-
jakethesnake
- Mountainbiker
startuur
Post by jakethesnake »
Kunnen we al vroeger starten dan 08.30uur?
(uur veranderd-zullen vroeg wakker zijn)
De lokerse HBC zal aanwezig zijn!
(uur veranderd-zullen vroeg wakker zijn)
De lokerse HBC zal aanwezig zijn!
-
molenbiker
- Mountainbiker
Post by molenbiker »
De starturen moeten gerespecteerd worden vanaf 8u30- 10u30 afspraken met de WBV
- overdrivex
- Mountainbiker
Post by overdrivex »
Mooi tochtje, is men 4de tourtocht en tot nu toe heeft deze de beste accomodatie!!!
Meer dan voldoende parkeer gelegenheid douches, afspuitstand bevoorrading en een bewaakte fietsenstalling!!! Ook verschillende workshops dacht ik te zien!!!
Door mijn vrij late start mocht ik ten volle genieten van de modder en extreme spoorvorming, apfff... was me dat graven
!!!
!!!
NICE WORK
!!!
TIP: Heb gezien dat niet iedereen de weg gevonden had naar de ruime parking
want deze stond voor 70% onbezet en de omringende straten waren hier en daar iets te vol geparkeerd, mss mogelijk om daar iets op te vinden! 
Meer dan voldoende parkeer gelegenheid douches, afspuitstand bevoorrading en een bewaakte fietsenstalling!!! Ook verschillende workshops dacht ik te zien!!!
Door mijn vrij late start mocht ik ten volle genieten van de modder en extreme spoorvorming, apfff... was me dat graven
!!!
TIP: Heb gezien dat niet iedereen de weg gevonden had naar de ruime parking
Mooi parcours
Mooi parcours met heel off road en een paar nijdige kuitenbijters zoals de Eikenberg (moest dat stukje offroad op het einde echt?) of de Molenberg ... De modder kon ik na 40 km niet meer zien maar dat hoort erbij zeker in de winter? 53,41 km aan 14,6 km/h. Tot volgend jaar ...