Bepalen maximale hartslag
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Naar mijn mening is dat laag maar zeker niet abnormaal. Dit hangt zoals alles met hartslagen van persoon tot persoon af en natuurlijk draagt je conditie hier ook bij.scelter wrote:Wat is eigelijk zowa ne normale rustpols voor ne 20 jarige? Ik meet zo een 44 slagen per minuut.
Last edited by d@Mit on Sun 29 Aug 2004 18:23, edited 1 time in total.
Is deze verhoging ook zo hoog bij oververmoeidheid? Het is misschien moeilijk vergelijken maar ik ben gewoon een beetje aan het experimenteren geweest tijdens mijn ziekte deze week. Nogmaals ik dacht niet dat het verschil zo groot kon zijn.lyot wrote:dat is absoluut normaal.. ziekte of zware vermoeidheid maakt dat je rusthartslag hoger zal liggend@Mit wrote:Kan je rustpols tijdens ziekte 10 à 15 slagen hoger liggen dan normaal?
Of ik heb door de koorts verkeerd geteld. Maar ik kwam twee keer tot dit resultaat, is dit normaal?
- scelter
- Mountainbiker
Maar het is toch zo dat ge door aan uw conditie te werken, deze omlaag kunt halen, of ben ik nu aant zeveren? :)W. Anker wrote:Zal wel "normaal" zijn. moeilijk om iets normaal te noemen omdat hartslag in rust van vele factoren afhankelijk is. erfelijkheid, conditie...scelter wrote:Wat is eigelijk zowa ne normale rustpols voor ne 20 jarige? Ik meet zo een 44 slagen per minuut.
Nog wat bijtrainen en je krijgt messchien een hartstilstandscelter wrote:Maar het is toch zo dat ge door aan uw conditie te werken, deze omlaag kunt halen, of ben ik nu aant zeveren? :)W. Anker wrote:Zal wel "normaal" zijn. moeilijk om iets normaal te noemen omdat hartslag in rust van vele factoren afhankelijk is. erfelijkheid, conditie...scelter wrote:Wat is eigelijk zowa ne normale rustpols voor ne 20 jarige? Ik meet zo een 44 slagen per minuut.
lolivan wrote:Nog wat bijtrainen en je krijgt messchien een hartstilstandscelter wrote:Maar het is toch zo dat ge door aan uw conditie te werken, deze omlaag kunt halen, of ben ik nu aant zeveren? :)W. Anker wrote: Zal wel "normaal" zijn. moeilijk om iets normaal te noemen omdat hartslag in rust van vele factoren afhankelijk is. erfelijkheid, conditie...