Vr 29/10/2010 Wiekevorst
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ja ook net terug. Vond het ook leuk!!! Is zo iets anders in den donkere rijden!! Mogen ze zekers terug doen van mij kom ik zeker terug af!
-
-JP-
- Mountainbiker
Zoooo hard geamuseerd
Eerste avondtocht was voor mij alvast een success. De kombinatie van mijn magic shines en de beperkte afstand liet toe om eens lekker te raggen :D
De organisatie had de opkomst wel wat onderschat precies. Maar dat lag vermoedelijk aan het zachte weer. Ik hoorde aan de bevoorrading dat ze vorig jaar aan iets van een 250 deelnemers zaten en dit jaar over de 400.
In klaarlichte dag zou ik het ook niet narijden maar het parkoer was goed afgestemd op een nightbike. Knap gedaan van de organisatie.
Eerste avondtocht was voor mij alvast een success. De kombinatie van mijn magic shines en de beperkte afstand liet toe om eens lekker te raggen :D
De organisatie had de opkomst wel wat onderschat precies. Maar dat lag vermoedelijk aan het zachte weer. Ik hoorde aan de bevoorrading dat ze vorig jaar aan iets van een 250 deelnemers zaten en dit jaar over de 400.
In klaarlichte dag zou ik het ook niet narijden maar het parkoer was goed afgestemd op een nightbike. Knap gedaan van de organisatie.
Ook net terug van wiekevorst... Ze hebben er veel tijd en moeite ingestoken
, de haloweensfeer zat er idd goed in
'n goei idee om aan sommige afslagen zo een haloween pompoen onder een pijl te plaatsen
, rode lichtjes op risico plaatsen...chapeau
We hadden iets minder geluk aan de bevoorrading, ( we waren ook laat vertrokken), maar dat is achteraf in de kantine dubbel en dik goed gemaakt
. De pompoensoep en 't brood was ook lekker. Hopelijk organiseren jullie deze tocht volgend nog eens
.
was leuk tochtje metzeer goede pijlen en rode lichtjes aan gevaarlijke passages
enkel voor mij ,en mischien nog voor meerdere zou de afstandzelfs nog iets langerhebben mogen zijn ,bv zo tussen de 33 ende 38 km
maar tja vindthet toch mooi dat erin de buurt al een club het aandurft om een nachtbikete organiseren ,zodat we niettelkens richting vl br,vlaanders of limburg hoeven te trekken
dus hopelijk volgend jaar ende jarendaarop een vervokg mannen en dater nog clubs volgen mogen
groetjes en tott volgende maal
enkel voor mij ,en mischien nog voor meerdere zou de afstandzelfs nog iets langerhebben mogen zijn ,bv zo tussen de 33 ende 38 km
maar tja vindthet toch mooi dat erin de buurt al een club het aandurft om een nachtbikete organiseren ,zodat we niettelkens richting vl br,vlaanders of limburg hoeven te trekken
dus hopelijk volgend jaar ende jarendaarop een vervokg mannen en dater nog clubs volgen mogen
was leuk tochtje metzeer goede pijlen en rode lichtjes aan gevaarlijke passages
Het was een leuke tocht.
Het heeft toch iets speciaals zo in't donker. Jammer dat er hier in de streek niet meer van die avondtochten zijn.
Ik ben twee keer verkeerd gereden.
Allé, 't is te zeggen: het groepje dat ik volgde is twee keer verkeerd gereden.
Tochtje mocht gerust wat langer zijn en het off-road gedeelte wat hoger.
Volgend jaar kom ik zeker terug.
Het heeft toch iets speciaals zo in't donker. Jammer dat er hier in de streek niet meer van die avondtochten zijn.
Ik ben twee keer verkeerd gereden.
Allé, 't is te zeggen: het groepje dat ik volgde is twee keer verkeerd gereden.
Tochtje mocht gerust wat langer zijn en het off-road gedeelte wat hoger.
Volgend jaar kom ik zeker terug.
-
Dreambikes
- Mountainbiker
Post by Dreambikes »
Wij Wiekers willen allen danken voor de voor de talrijke opkomst.
Het was een geslaagde avond.
het was de eerste ma zeker niet de laatste keer
.
Schrijf maar op in jullie agenda 28 Oktober 2011.
Het was een geslaagde avond.
het was de eerste ma zeker niet de laatste keer
Schrijf maar op in jullie agenda 28 Oktober 2011.