Zo 31/10/2010 Bierbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Ik kijk er naar uit. Mooi parcour , kort bij thuis en ze geven 15 graden en wat zon. Wat wil een mens nog meer ?
-
Herminator
- Mountainbiker
Post by Herminator »
Overtuigd, 't wordt zaterdag Merksplas en zondag dus Bierbeek.
is de enige die nog iets meer km en wat hm biedt - bovendien
toffe streek lijkt me.
CU on sunday
is de enige die nog iets meer km en wat hm biedt - bovendien
toffe streek lijkt me.
CU on sunday
NIET VERGETEN dit weekend is de omschakeling van zomertijd naar wintertijd !
In concreto 3.00 wordt 2.00 uur !
Dus je kan bij wijze van spreken wat langer genieten van je nachtrust en toch nog vroeg starten
Maar liefst niet te vroeg want elk jaar hebben we een aantal deelnemers die al om 7u vertrekkensklaar staan in de waan dat het al 8 uur is
In concreto 3.00 wordt 2.00 uur !
Dus je kan bij wijze van spreken wat langer genieten van je nachtrust en toch nog vroeg starten
Maar liefst niet te vroeg want elk jaar hebben we een aantal deelnemers die al om 7u vertrekkensklaar staan in de waan dat het al 8 uur is
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Das just, dat maakt het afjaro wrote:Een goeie donkere achteraf misschien.The Doctor 46 wrote: 15 graden en wat zon, wat wil een mens nog meer ?
- A d r i
- Mountainbiker
Na de TT van zondag heb ik zeker al de GPS track van de 65KFreaky wrote:phille wrote:ZoeNK present !
Kan het maar vragen, maar is er al op voorhand een gps track ter
beschikking ? Het kaartje is veel te klein om op te orienterenjol wrote: Mij mag je de track van de 45km doorsturen, wij komen ook met een paar mannen van de Alertbikers van Lummen. Tot zondagIk heb zelf geen GPS, dus heb ik eens rondgehoord bij de mannen met GPS bij ons in de club die meegaan bij de parcoursverkenningen. Zoals ik al vreesde heb ik nog niemand gevonden die een 100% correcte track kan garanderen (last minute zijn er nog wat dingen veranderd aan het parcours, en velen takken vroeger af of pikken onderweg in op het parcours bij de verkenningen). Als ik een volledig juiste track vind, stuur ik hem zeker nog door. Voorlopig zal ik al een groter parcoursplan doorsturen (stuur me dan wel een PB voor woensdag-avond met je persoonlijke e-mail adres). Hopelijk biedt dat al wat soelaas....Torfoe wrote: Beste, Ik heb interesse in de track van de 55 en/of 65 km, Alvast bedankt
Vandaag daar een beetje in de buurt gezeten, streek rond Pietrebais / Longueville en het is er heerlijk biken. Hier en daar een plaske maar geen toestanden waar ik van opschrik.

-
torovacada
- Mountainbiker
Post by torovacada »
Speedy77 wrote:Was wa rap en niet goed naar de datum gezien zondag zijn we op postFreaky wrote:Zeker komen Speedy77 !Speedy77 wrote:Ik ga morgen ook normaal gezien komen met nog een paar man van Relst. Dan kunnen we ook nog een beetje reclame maken voor onze toer op 7november !!!!![]()
Maar idd. best op 31/10/2010 wanneer de tocht doorgaat.
PS: Vorig jaar een paar man van Relst (ken de namen wel niet meer) tegengekomen op onze tocht. Blijkbaar trouwe klanten...![]()
![]()
![]()
Ik ga er ook zijn, maar met de vroege vogels om de 65 km te doen
- fred racket
- Mountainbiker
Post by fred racket »
Zal morgen ook eens komen bollen, op en over de taalgrens.
Lommel is voor mij veel dichter bij, maar het brabantse landschap kan me veel meer bekoren dan het vlakke Lommel.
Ook denk ik dat er een pak minder koerskonijnen naar Bierbeek komen, daar is het parcours te technisch voor...
Lommel is voor mij veel dichter bij, maar het brabantse landschap kan me veel meer bekoren dan het vlakke Lommel.
Ook denk ik dat er een pak minder koerskonijnen naar Bierbeek komen, daar is het parcours te technisch voor...