niner air carbon: KLAAR!!!!!!!!7,7kg!!!!!!!! p1!!!!!!

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

El Perro Diablo wrote:Mijn frame is idd niet made in da US of A, enfin, toch dat van mijne Nier niet, al de rest (Seven/Yeti etc wél).

Als je met boutiquebikes enkel "made in the USA" bedoeld, dan klopt uw stelling, maar dan is Trek dus een boutiquemerk en Salsa (buiten de titanium) , Yeti en Santa Cruz niet.....

Persoonlijk vind ik made in een echt land, US, Italy, Germanie etc een groot pluspunt qua cultwaarde tov China of Taiwan....
Maar ik zie een boutiquemerk los daarvan.....SC, Yeti, Niner worden met veel zorg in het land van herkomst ontworpen, om economische redenen(prijs waar nu al zo over gezeikt wordt)in het oosten gemaakt(als ik de lasnaden van mijne Niner vergelijk met mijn US made Yeti snap ik waarom).
Niner, verkoopt geen stads-,koers-etc fietsen, zelfs geen complete, dus ik denk dat ge met recht over een boutiquemerkje mag spreken, als ge vindt van niet, zal ik het werkelijk waar nooit meer zo omschrijven, echt niet....

dat trekt er al beter op zie :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Blij da'k uw lusten bevredigd heb op deze zonnige dag.
stef j.
Mountainbiker

Post by stef j. »

Ik wou u gewoon uit uw kot lokken ze perro ;-)

Het prijsverschil van vorig jaar ten opzichte van nu is gewoon ridicuul en verdwijnt in de zakken vd europese invoerders, in de vs is er geen prijsstijging doorgevoerd. Er is een prijsafspraak gemaakt, that's it. Ik weet niet of dit een gezonde strategie is.
El Perro Diablo
Mountainbiker

De carbon sta momenteel onder de 2000 euro hoor.(en 'k heb het Allis uitgelegd da het de schuld is van de Franse en Italiaanse invoerders).

Ik kom mijn kot nie uit, als ge geen blote tetten sta te flashen voor mijn deur, want ik zen ziek met koorts, dus lok mor, 'k blijf in mijn kot.
sharplikeascalpel
Mountainbiker

Post by sharplikeascalpel »

Kijk maar uit het raam... te laat ik zen al weg :roll:

Maar on topic: niner is de eerste 29er die mijn kont gaat voelen...

Voila!
C-DALE
Mountainbiker
Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg

Post by C-DALE »

Ook naar de Bikemotionbeurs geweest...waren met 4 man, en waren het er allemaal over eens...de Niner & 88+ stand had de meeste Wow factor :-D

1 minpunt...de dealer vertelde dat Niner made in China is...vind ik nu echt doodjammer, ben niet echt China minded, enja kweet et, Cannondale word daar ook gemaakt #-o
El Perro Diablo
Mountainbiker

De Carbon vork is China, dacht dat het carbon frame uit taiwan kwam....en da's idd wat spijtig jah....
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Is het vliegmachien waarover deze topic gaat nu eigenlijk al rijklaar?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Staking van't personeel zekers?
ierooj
Mountainbiker

Post by ierooj »

nog even geduld heren.......

deze week.........

woensdag of donderdag!

kabels/leidingen inkorten, kabels aansluiten......
Post Reply