Ik ben vrijdag vrij en heb wel zin om dan een tocht te doen in de buurt! Wie zin heeft laat maar iets weten! Ik kan de hele dag, alleen lieftst ni te vroeg in de ochtend!
Greetings, Steven
omgeving Sint-Truiden
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Ik heb vrijdag de vroege maar ben dan ten vroegste 15.30 uur thuis.Steven® wrote:Ik ben vrijdag vrij en heb wel zin om dan een tocht te doen in de buurt! Wie zin heeft laat maar iets weten! Ik kan de hele dag, alleen lieftst ni te vroeg in de ochtend!
Greetings, Steven
Als het weer dan nog meevalt, zie ik een tocht in de omgeving wel zitten. Daarna vertrek ik op vakantie (eigenlijk maandag pas, maar heb nog het een en't ander te doen).
- Justin
- Mountainbiker
Geeft niet. Zal inderdaad voor een andere keer zijn.Steven® wrote:Ik ga wss alleen een tochtje maken! Tenzij xsenna578 nog mee wilt! Kga wss rond de middag of direct na middag! Later op de dag geven ze te veel regen! Dus sorry Justin!
De groepstocht zal voor ne andere keer zijn, als iedere trug kan laten jullie het maar weten!
Greetings, Steven
Hoe meer zielen hoe meer vreugde !
Het weer was vandaag inderdaad om van te k.....
- Justin
- Mountainbiker
Nog een kandidaat .
Ik heb de indruk dat we binnenkort met een redelijk groot en tof groepke gaan zijn.
Dat belooft !
Maar pas op voor Werner (*LOL*), die kent van die "geniepige kuitenbijterkes"
:D .
Feit is wel dat Werner en Stijn je kunnen overtuigen een beklimming te beginnen - of je de top nu haalt of niet, dat speelt geen rol : just keep the fun in biking - waar je alleen nooit aan zou beginnen. En ik spreek uit ondervinding ! :D
Ik heb de indruk dat we binnenkort met een redelijk groot en tof groepke gaan zijn.
Dat belooft !
Maar pas op voor Werner (*LOL*), die kent van die "geniepige kuitenbijterkes"
Feit is wel dat Werner en Stijn je kunnen overtuigen een beklimming te beginnen - of je de top nu haalt of niet, dat speelt geen rol : just keep the fun in biking - waar je alleen nooit aan zou beginnen. En ik spreek uit ondervinding ! :D
Dat belooft zeker! Zoveel te meer volk, zoveel te meer kans om op regelmatige basis een ritje in groep af te leggen héJustin wrote:Nog een kandidaat .
Ik heb de indruk dat we binnenkort met een redelijk groot en tof groepke gaan zijn.![]()
Dat belooft !
Deze week spijtig genoeg geen mtb voor mij: ik moet nl vanaf morgen tot zaterdag naar Leuven. Volgende week kan ik wel terug. Ik hoor het wel wanneer iemand een ritje wil gaan maken hé
Steven, heb je kunnen nakijken wat het stijgingspercentage van die ene helling is (max en gemiddeld?)? Ben de naam kwijt, maar ik denk dat je wel weet welke helling ik bedoel.
Grtz
Stijn