niner air carbon: KLAAR!!!!!!!!7,7kg!!!!!!!! p1!!!!!!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- tomsuetens
- Mountainbiker
Post by tomsuetens »
Duur of niet ... cut the BS
Ik wil vooral nieuwe foto's zien van deze prachtige bike!
Ik wil vooral nieuwe foto's zien van deze prachtige bike!
-
groentenPuree
- Mountainbiker
Post by groentenPuree »
De Perro heeft altijd gelijk.tyro13 wrote:Aldi's heb je in elke gemeente...noem mij eens een c'dale dealers in de regio Aalst Zottegem geraardsbergen Brakel Oudenaarde....al eens geteld hoeveel aldi's er zijn!?![]()
Zwaar overdreven maat uw commentaar!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Dus de Chris King frames zijn niet "boutique" want ze hebben nog nix bewezen.....malmedy wrote:Niner zou ik nu niet echt een boutique merk noemen zij hebben nog niets bewezen, zo is het gemakkelijk een produkt op de markt brengen zeggen dat het beter is een dure prijs erop kleven straks wordt niner nog vergeleken met seven dat is een boutique merk .
Niner heeft ondertussen al bewezen dat ze de standaard zijn voor andere 29'rs, da's wel het beste statement dat ge in de fietsindustrie kunt neerzetten me dunkt.
En 1000 euro voor een topframe lijkt mij aan de lage kant, ieder doet met zijn budget wat hij wil, maar er zijn er genoeg die 3-4 duizend euro aan een hardtailframe geven....en waarom niet???
Als je prijs/kwaliteit wil, moet je Cube kopen, of ander werk zoeken.
Iedereen doet inderdaad met zen geld wat hij wil en niner blijft prachtige fietsen hebben. Als je een scott 29 voor 1800 euro hebt wat ook een top frame is en dan een dealer hebt waar je direct terecht kan en niet een jaar moet wachte op een frame zal niner niet lang bestaan .En niner heeft bij weten 29 niet uitgevonden en ook niet geperfectioneerd als men een grote mond heeft als merk moet je ook kunne leveren en bewijzen .Maar nog eens pracht frame en wil er ook wel veel meer van zien.
[quote="El Perro Diablo"][quote="malmedy"]Niner zou ik nu niet echt een boutique merk noemen zij hebben nog niets bewezen, zo is het gemakkelijk een produkt op de markt brengen zeggen dat het beter is een dure prijs erop kleven straks wordt niner nog vergeleken met seven dat is een boutique merk .[/quote]
Dus de Chris King frames zijn niet "boutique" want ze hebben nog nix bewezen.....
Niner heeft ondertussen al bewezen dat ze de standaard zijn voor andere 29'rs, da's wel het beste statement dat ge in de fietsindustrie kunt neerzetten me dunkt.
En 1000 euro voor een topframe lijkt mij aan de lage kant, ieder doet met zijn budget wat hij wil, maar er zijn er genoeg die 3-4 duizend euro aan een hardtailframe geven....en waarom niet???
Als je prijs/kwaliteit wil, moet je Cube kopen, of ander werk zoeken.[/quote]
De chris king frames komen wel niet uit taiwan... Boutique en taiwan gaat niet goed samen denk ik...
Dus de Chris King frames zijn niet "boutique" want ze hebben nog nix bewezen.....
Als je prijs/kwaliteit wil, moet je Cube kopen, of ander werk zoeken.[/quote]
De chris king frames komen wel niet uit taiwan... Boutique en taiwan gaat niet goed samen denk ik...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Mijn frame is idd niet made in da US of A, enfin, toch dat van mijne Nier niet, al de rest (Seven/Yeti etc wél).
Als je met boutiquebikes enkel "made in the USA" bedoeld, dan klopt uw stelling, maar dan is Trek dus een boutiquemerk en Salsa (buiten de titanium) , Yeti en Santa Cruz niet.....
Persoonlijk vind ik made in een echt land, US, Italy, Germanie etc een groot pluspunt qua cultwaarde tov China of Taiwan....
Maar ik zie een boutiquemerk los daarvan.....SC, Yeti, Niner worden met veel zorg in het land van herkomst ontworpen, om economische redenen(prijs waar nu al zo over gezeikt wordt)in het oosten gemaakt(als ik de lasnaden van mijne Niner vergelijk met mijn US made Yeti snap ik waarom).
Niner, verkoopt geen stads-,koers-etc fietsen, zelfs geen complete, dus ik denk dat ge met recht over een boutiquemerkje mag spreken, als ge vindt van niet, zal ik het werkelijk waar nooit meer zo omschrijven, echt niet....
Als je met boutiquebikes enkel "made in the USA" bedoeld, dan klopt uw stelling, maar dan is Trek dus een boutiquemerk en Salsa (buiten de titanium) , Yeti en Santa Cruz niet.....
Persoonlijk vind ik made in een echt land, US, Italy, Germanie etc een groot pluspunt qua cultwaarde tov China of Taiwan....
Maar ik zie een boutiquemerk los daarvan.....SC, Yeti, Niner worden met veel zorg in het land van herkomst ontworpen, om economische redenen(prijs waar nu al zo over gezeikt wordt)in het oosten gemaakt(als ik de lasnaden van mijne Niner vergelijk met mijn US made Yeti snap ik waarom).
Niner, verkoopt geen stads-,koers-etc fietsen, zelfs geen complete, dus ik denk dat ge met recht over een boutiquemerkje mag spreken, als ge vindt van niet, zal ik het werkelijk waar nooit meer zo omschrijven, echt niet....