Za 30/10/2010 Merksplas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
chickmagnet
Mountainbiker

Post by chickmagnet »

Het is toch niet 'zu(i)perbikerz. :-D
Grapke !!!
Viske
Mountainbiker

Post by Viske »

Da dijnk ik oek soms da we ni beter dieje naam hadde gepakt :-D mor daar doen we het veur he oem ne goeie te kunnen pakken achteraf =D>
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

ik kom ook af ... als die van ons nog nie bevallen is tegen dan tenminste :-D
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

daarnet in de buurt de bloso toer nog eens gereden (waarschijnlijk zullen er wel enkel stukken bij zijn denk ik?) die er prima bijlag. Als het zaterdag niet regent ligt de omgeving er perfect bij. De stukjes single track bollen al veel beter dan een jaar geleden.
Met een "weertje" zoals vandaag wordt het zaterdag genieten op een zeer snelle toer. Tot dan ...
snelle wim
Mountainbiker

Post by snelle wim »

Vandaag den tocht uitgepijld en gekeurd . Met enkele doordachte aanpassingen weer een goed berijdbaar parcour dat iedereen kan bekoren.Tot morgen!
drikkie
Mountainbiker

Post by drikkie »

net terug van deze supermooie tocht. (deze week de bloso gedaan in de streek maar vandaag was vele malen beter, mooier ...)
Alle echt slechte stukken zijn er uit gelaten, alles was prima berijdbaar.
Inschrijving ging vlot, bevoorrading was prima verzorgd, parcours was beste wat er te vinden is in de streek (vermoed ik). Zelfs de regen had geen negatieve incloed op het parcours!!
Enig minpuntje met die regen (maar daar kan de organisatie niets aan doen) is het feit dat ik met mijn bril (zonnebril met extra setje glazen achter gemonteerd) na verloop van tijd niets meer zie (druppels langs buiten, aangedamt tussen de 2 glazen) en dus om de paar km ff moet stoppen om alles proper te maken ... als iemand hiervoor een oplossing weet? welkom!

Organisatie; bedankt! het was super ! =D> =D> =D>
Veilig
Mountainbiker

Post by Veilig »

Net terug, goed geamuseerd ondanks de regen. Een goed berijdbaar parkoers, niet te zwaar. Aan de oversteken van drukke banen seingevers =D> Parking op afgereden maisveld met regen is natuurlijk niet het ideale. Gaan omkleden, vooraleer ik terug aan de auto was had ik terug slijkvoeten.
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Ook gereden. Ook al had ik de bloso al vele malen gereden vond ik het toch een verrassend nieuw parcours.

Door vele stukken in de omgekeerde richting te doen en andere verbindingen te gebruiken was het iets totaal nieuw, chapeau voor de organisatie!

Westmalleke heeft ook gesmaakt, alleen spijtig dat ik tegen dat die leeg was totaal afgekoeld was en dan nog 5 km door de regen terug naar huis moest, half onderkoeld aangekomen denk ik, misschien toch maar een regenjasje meedoen volgende keer :lol:
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Organisatie bedankt,

Mij heeft dit parcours enorm verrast. Zeker de Bloso tocht kennende was dit toch vele malen verrassender. Perfect gepijld.!!!! Bij de diverse gevaarlijke oversteken voorzien van seingevers die toch maar in de regen hebben moeten staan om ons veilig over te seinen!! Chapeau =P~ =P~ =P~ .
Duidelijke splitsingborden aanwezig. Nogmaals een zeer verrassende mooie tocht met veel bos en veldwegen en weinig asfaltstukskes. Mannen bedankt, ben benieuwd wat het volgend jaar gaat brengen =D> =D> =D> Nu morgen naar Hilvarenbeek. Ook altijd mooi
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

yep, kan me alleen maar bij het voorgaande aansluiten :lol: =D> en als iemand een degelijke oplossing heeft voor brildragers en regen laat maar komen :bounce:
Post Reply