niner air carbon: KLAAR!!!!!!!!7,7kg!!!!!!!! p1!!!!!!
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
-
dannyspecialized
- Mountainbiker
niner
Post by dannyspecialized »
ga dan toch maar nen s-works epic 26 " kopen kost wel 7199 euro.
zullen wel mensen zijn die dit veel geld vinden maar zolang ik de fiets alleen betaal en deze mensen niet moeten of hoeven bij te leggen zal dat wel geen probleem zijn zeker...
toch blijft die niner een knappe bike
zullen wel mensen zijn die dit veel geld vinden maar zolang ik de fiets alleen betaal en deze mensen niet moeten of hoeven bij te leggen zal dat wel geen probleem zijn zeker...
toch blijft die niner een knappe bike
Het merk 'Niner' kan je toch niet verantwoordelijk stellen voor uw ontoereikend budget!malmedy wrote:Niner zou ik nu niet echt een boutique merk noemen zij hebben nog niets bewezen, zo is het gemakkelijk een produkt op de markt brengen zeggen dat het beter is een dure prijs erop kleven straks wordt niner nog vergeleken met seven dat is een boutique merk .
- tyro13
- Mountainbiker
- Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg
Aldi's heb je in elke gemeente...noem mij eens een c'dale dealers in de regio Aalst Zottegem geraardsbergen Brakel Oudenaarde....al eens geteld hoeveel aldi's er zijn!?El Perro Diablo wrote:Ne Porsche GT3 kost ook meer als ne Golf GTI.....wat is uw punt????malmedy wrote:Heel mooi frame maar heb de prijs gezien in utrecht op de beurs 2350 euro zwaar overdreven daar heb je heel wat anders voor stond ook een cannondale 29 carbon volledige fiets 2500 euro en dan heb je het voordeel dat je een dealer vind bij u in de buurt .
Niner is een klein boutique merk, C'Dale is een groot merk da ze nog juist nie in den Aldi verkopen......
Voor 2500 euro kan je ook 3140 pakjes kauwgom kopen......
Zwaar overdreven maat uw commentaar!
-
Nifty
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120
AS...RigolleM wrote:EPD heeft een glazen bol, en hij zou wel eens gelijk kunnen krijgen! Binnen een jaar ofzo zullen er enkele gemeenten die je opsomt wel eens een Cannondale dealer aanwezig kunnen zijn in de vorm van een keten. 't Begint ook met een A...tyro13 wrote: Zwaar overdreven maat uw commentaar!