niner air carbon: KLAAR!!!!!!!!7,7kg!!!!!!!! p1!!!!!!

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Lange tenen? :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Lange tanden.
dannyspecialized
Mountainbiker

niner

Post by dannyspecialized »

ga dan toch maar nen s-works epic 26 " kopen kost wel 7199 euro.

zullen wel mensen zijn die dit veel geld vinden maar zolang ik de fiets alleen betaal en deze mensen niet moeten of hoeven bij te leggen zal dat wel geen probleem zijn zeker...

toch blijft die niner een knappe bike
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Ik heb hem wel gemist op de beurs vrees ik... Wel een nijner met tune maar geen carton. De juiste crank lag er pertang wel...

Greetz
bettes
ierooj
Mountainbiker

Post by ierooj »

bettes wrote:Ik heb hem wel gemist op de beurs vrees ik... Wel een nijner met tune maar geen carton. De juiste crank lag er pertang wel...

Greetz
bettes
klopt, de crank lag er wel.....dat was het enige wat er nog miste aan mijn bike.

Van tune mocht hij niet in de fiets komen...het was een proto.... :evil:
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Niner zou ik nu niet echt een boutique merk noemen zij hebben nog niets bewezen, zo is het gemakkelijk een produkt op de markt brengen zeggen dat het beter is een dure prijs erop kleven straks wordt niner nog vergeleken met seven dat is een boutique merk .
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

malmedy wrote:Niner zou ik nu niet echt een boutique merk noemen zij hebben nog niets bewezen, zo is het gemakkelijk een produkt op de markt brengen zeggen dat het beter is een dure prijs erop kleven straks wordt niner nog vergeleken met seven dat is een boutique merk .
Het merk 'Niner' kan je toch niet verantwoordelijk stellen voor uw ontoereikend budget! [-X
tyro13
Mountainbiker
Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg

Post by tyro13 »

El Perro Diablo wrote:
malmedy wrote:Heel mooi frame maar heb de prijs gezien in utrecht op de beurs 2350 euro zwaar overdreven daar heb je heel wat anders voor stond ook een cannondale 29 carbon volledige fiets 2500 euro en dan heb je het voordeel dat je een dealer vind bij u in de buurt .
Ne Porsche GT3 kost ook meer als ne Golf GTI.....wat is uw punt????

Niner is een klein boutique merk, C'Dale is een groot merk da ze nog juist nie in den Aldi verkopen......
Voor 2500 euro kan je ook 3140 pakjes kauwgom kopen......
Aldi's heb je in elke gemeente...noem mij eens een c'dale dealers in de regio Aalst Zottegem geraardsbergen Brakel Oudenaarde....al eens geteld hoeveel aldi's er zijn!? #-o
Zwaar overdreven maat uw commentaar! [-X
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

tyro13 wrote: Zwaar overdreven maat uw commentaar! [-X
EPD heeft een glazen bol, en hij zou wel eens gelijk kunnen krijgen! Binnen een jaar ofzo zullen er enkele gemeenten die je opsomt wel eens een Cannondale dealer aanwezig kunnen zijn in de vorm van een keten. 't Begint ook met een A... ;-)
Nifty
Mountainbiker
Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120

Post by Nifty »

RigolleM wrote:
tyro13 wrote: Zwaar overdreven maat uw commentaar! [-X
EPD heeft een glazen bol, en hij zou wel eens gelijk kunnen krijgen! Binnen een jaar ofzo zullen er enkele gemeenten die je opsomt wel eens een Cannondale dealer aanwezig kunnen zijn in de vorm van een keten. 't Begint ook met een A... ;-)
AS...
Post Reply