Thanx. Ik ben content van de kcnc, prijs-gewicht super. Ik heb een aantal reviews gelezen dat ze niet zo stijf zou zijn maar daar heb ikzelf nog niks van gemerkt. De lagering is ook nog in orde maar zolang staat ze er nog niet op. Hoe de crank het kwalitatief doet is nog wa afwachten dus. Enige nadeel dat ik vind is dat ze een beetje misstaat op de fiets (naam en faam), een xx is zwaarder en ik ben niet zo overtuigd van die truvativ lagers. Rotor 3D of Middleburn RS-8 zijn kanshebbers om de kcnc te vervangen alst nodig zou zijn. Maar daar heb ik vooralsnog geen nood aan. Een clavicula zal wel bij een droom blijven.Dacuba wrote:Lekker futske ! Content van die KCNC crank?
Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Chimaera
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
- Chimaera
- Mountainbiker
Mijne "poetser" had vandaag geen zin om te werken want de schooljuf had gezegd dat hij verlof heeftprideandglory1891 wrote:Was eens uw futs en hang em dan es aan de haak. Zal nog iet schelen

maar idd gepoetst is em een beeke lichter maar zo nauwkeurig meet m'n weegschaal niet.
b.t.w. in zomersetup zou em op 9.05kg komen (maxxlite 310 ipv de RoRo)
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Die lefty en die speedneedle bijvorrbeeld vind ik niet staan op een turner. Ook de alligators hanger er maar wat bij...Chimaera wrote:de meeste prijzen die ik vond voor de xx gingen van 250€ tot 350€ en dat vinnekik idd te duur, als je er dan aan kan geraken voor 150€ dan twijfel ik niet meer :-p
waar vinde dan dak den turner verneuk ? Nu edde me curieus gemaakt.
Voor een fully vind ik alligators af te raden gezien de lange verbindingen.
KCNC cranck loop ik ook niet wild van.
De rest van de onderdelen zijn echter wel mjamie !
Bike mist wat kleur vind je niet?
Reden dat ik mijn zilvere heb vervangen door een wit/groene.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Chimaera wrote:nieuw zadel stond vandaag voor de deur. Saevid S1.1 en op de weegschaal een lager gewicht dan opgegeven76gr ipv 80gr
Heb je het zadel laten personaliseren ?
- Chimaera
- Mountainbiker
neen, de wachttijd bij saevid is dusdanig lang dat ze voorlopig geen nieuwe bestellingen aannemen. Bij r2-bike hadden ze de gewone zwarte in stock ( en ook de zwart-witte)flaming_jakke wrote:Chimaera wrote:nieuw zadel stond vandaag voor de deur. Saevid S1.1 en op de weegschaal een lager gewicht dan opgegeven76gr ipv 80gr
![]()
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Jammer van de wachttijden héChimaera wrote:neen, de wachttijd bij saevid is dusdanig lang dat ze voorlopig geen nieuwe bestellingen aannemen. Bij r2-bike hadden ze de gewone zwarte in stock ( en ook de zwart-witte)flaming_jakke wrote:Chimaera wrote:nieuw zadel stond vandaag voor de deur. Saevid S1.1 en op de weegschaal een lager gewicht dan opgegeven76gr ipv 80gr
![]()
- Chimaera
- Mountainbiker
Om de Turnerriders nog wa te doen kwijlen. Da tenueke zit echt lekker hehehehe.
De foto is genomen met zelfontspanner, en kmoest serieus rap zijn om op de juiste plaats te gaan staan met de bike in de lucht. Vandaar dak ben vergeten lachen héhéhéhéhé (en mijne sik heeft last gehad van de wind op weg naar huis.

De foto is genomen met zelfontspanner, en kmoest serieus rap zijn om op de juiste plaats te gaan staan met de bike in de lucht. Vandaar dak ben vergeten lachen héhéhéhéhé (en mijne sik heeft last gehad van de wind op weg naar huis.