Duathlon @ gavers
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Ben ik de enige die de foto's niet kan openen, mijn internet explorer werkt niet meer na het openen van het album. Die van Haaike is geen probleem
Gewoon lang genoeg wachten, op school liep ik ook even vast, maar nadien begon hij weer te laden. Omdat het zo een groot bestand is heeft je browser even tijd nodig. (842 foto's)s-biker gert wrote:Ben ik de enige die de foto's niet kan openen, mijn internet explorer werkt niet meer na het openen van het album. Die van Haaike is geen probleem
ps. Met Firefox laden ze direct
- s-biker gert
- Mountainbiker
We hebben er een tijdje op moeten wachten maar na vergadering met de beheerders van het domein (wat niet zo makkelijk is aangezien dit een provinciale aangelegenheid is) hebben wij de toestemming gekregen om volgend jaar opnieuw een duathlon te organiseren.
Vanaf nu kunnen we weer beginnen met de voorbereidingen. Ik zou zeggen hou dit topic in de gaten want de 2de editie zal er dus ook komen.
Vanaf nu kunnen we weer beginnen met de voorbereidingen. Ik zou zeggen hou dit topic in de gaten want de 2de editie zal er dus ook komen.
- s-biker gert
- Mountainbiker
- s-biker gert
- Mountainbiker
Post by s-biker gert »
Al enig idee wanneer deze zal doorgaan?Razor wrote:We hebben er een tijdje op moeten wachten maar na vergadering met de beheerders van het domein (wat niet zo makkelijk is aangezien dit een provinciale aangelegenheid is) hebben wij de toestemming gekregen om volgend jaar opnieuw een duathlon te organiseren.