Zo 31/10/2010 Sint-Amands

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

zet je maar schrap ,want 't is echt iets voor mtb'ers vooral 't eerste stuk in t' bos , dan effe uitpuffen om er weer in te vliegen !
vergeet ook niet dat we op een bepaald moment ongeveer een 15 km of meer offroad rijden (niet gemakkelijk te vinden bij ons in de streek ) en op 't laatste stukje bos een nieuwe surprise , zelf gemaakte singletrack door de clubmakkers !

ik denk dat het smullen wordt en wacht maar tot volgend jaar ,dan heb ik al iets in petto waar je nog meer versteld zult van staan !

The muddevils zijn paraat om er weer een toffe editie van te maken ,komende zaterdag de laatste werken en dan is 't parcours klaar :wink:
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Ben net als vorig jaar van plan eerst de 30 te rijden en aansluitend de 49, tenzij het echt kl***weer zou zijn.
@ Dirty : begin dus maar een kwartiertje eerder aan de parcourscontrole dan bij de vorige editie ... :-D :wink: :-D
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

ja , Murdock gij zet wel ne freak he :lol:

De 30 km loopt ook iets anders dit jaar en geen nonnebos ,maar wel marselaarbos en lippelobos , ook het stukje bos in mariekerke is iets aangepast , en natuurlijk wel de nieuwste tracks , ik hoop dat ge u amuseerd en ik zal alvast present zijn op jullie wintereditie in december (weer of geen weer )
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Extra special !!! te Bornem zit er nog een extra nieuwe prive track in , wie houd er van los zand ?

met een heuvel op en tunnel onder ,dit alles offroad natuurlijk !

Mooi en plezant uiteraard !!!
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

er zullen verder ook 2 fotografen langs het parcours staan voor de fijnste kiekjes van jullie ,afzien of niet 't zal erop staan !
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Nog even vermelden dat mountainbike.be leden met geldig paspoort ook 0,50 euro korting krijgen op onze tocht !
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Vandaag in wijnegem weer een triestige prestatie neer gezet.
Hopelijk volgende week bij jullie wat beter anders wordt het weer afzien.

groetjes, den toerist
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

De Dworpse Bikers komen dit jaar ook weer af, leuke tocht in een (voor ons) onbekend bike gebied.

14 nov => www.wcupclassicmtb.be
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Als we dit allemaal lezen kunnen we niet anders dan naar hier komen biken hé . Zal weer net zoals alle andere jaren een verrassende en prachtige tocht worden =D> We kijken er alvast naar uit ...

Groeten Gunther,

Goodfellas Dendermonde
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gun*666 wrote:Als we dit allemaal lezen kunnen we niet anders dan naar hier komen biken hé . Zal weer net zoals alle andere jaren een verrassende en prachtige tocht worden =D> We kijken er alvast naar uit ...

Groeten Gunther,

Goodfellas Dendermonde
Mijn gedacht ... =D> =D> :drunk:
Post Reply