Zo 24/10/2010 Herzele
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
genoten van de rit vandaag. Had me ingeschreven voor de 55 km. Ik stond na 2,5 uur rijden terug aan de start. Mijn kilometriek weigerde vandaag dienst. Ofwel heb ik een splitsing gemist, ofwel waren het geen 55 km. (ik heb in het totaal 2 splitsingen gezien, eentje voor de 25 en eentje voor de 35). Zeker een mooi en afwisselend parcours met de nodige technische passages en eveneens enkele snellere stukken. Bevoorrading OK. Volgend jaar weer van de partij.
- goldfinger
- Mountainbiker
Post by goldfinger »
Deze club is een toffe club, maar ze zijn reeds jaren in hetzelfde bedje ziek! Milieuvriendelijkheid en opkuis is niet aan hen besteed. Meermaals werd er hen al op gewezen, van verschillende kanten, maar jammer genoeg hebben ze er geen oren naar!B.ART wrote:heb wel deze avond van een plaatselijke bewoner vernomen dat ze niet tevreden waren met de organisatie , daar ze de pijltjes zijn komen weghalen en de strips gewoon op de grond of op de muurtjes laten liggen, dit kan niet zeggen ze , rommel achterlaten
![]()
jongens , we moeten onze reputatie hoog houden als mtbker , niet ?
we worden al genoeg gevisseerd![]()
grrttzz
Hun tochten zijn nochthans ni slecht! Torenvrienden...doe er iets aan!