Zo 24/10/2010 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mtb looise
Mountainbiker

Post by mtb looise »

ik ben vandaag ook afgezakt voor de 42km
en het is de beste tt die ik dit jaar al heb gereden
grote parking ( wat soms ook belangrijk is ) goed en snel kunnen inschrijven, heel goede bevoorrading me soep en chocomouse enzo en veel leuke singletracks.
ik kom volgend jaar zeker terug
dikke proficiat vor de organisatie =D>

btw wat betreft van dat inhalen enzo
heb ik onderweg ook wel last van gehad dat ze op het laatste momen nog willen inhalen en u dwingen aan de kant te gaan ( bijna tege boom )
als nu iedereen vriendelijk even wacht tot er GENOEG plaats is of vriendelijk vraagt dan zou het veel beter gaan
guidre
Mountainbiker

Post by guidre »

De tocht was zeer mooi en de bevoorrading onderweg was meer dan voldoende.
Alleen een (koud) min puntje, de douches na de tocht waren ijs koud.
Je kan dan natuurlijk als excuus hebben, ja we hebben veel volk gehad.
Maar ik vind wel als je 4euro geeft dat je evenveel recht hebt op een warme douche als de eerdere starters.

Maar voor de rest, super tocht en gezellige sfeer. Zowel bij de start als onderweg.
Doe zo verder mannen!!! (en vrouwen)
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Vandaag de 47 proberen te rijden maar vlak voor bevoorrading ten val gekomen. Mijn boutjes van mijn stuurpen waren blijkbaar los en mijn stuur sloeg en aldus in afdaling over de kop. Remhendel en fietscomputer stuk, wel jammer! Nog naar bevoorrading gereden, een half ton rijstpap gegeten en dan over de weg naar de start.

Ik ben ook een tragere biker en ben vandaag een dozijn keer gepasseerd maar dit gebeurde telkens hoffelijk en zonder mij te hinderen. Misschien dat mijn postuur wild gedrag afschrikt :lol: .

Volgend jaar weer vd partij!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Dit was een SUPER tocht =D> =D> =D>
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

vandaag ook geweest met zijn 2en. Geweldige tocht, perfecte organisatie. Mooi hoe ze het voor mekaar krijgen om zoiets te organiseren.
Eerste 20 km waren te gek, daarna stukje minder en tegen het einde was het ook weer mooi. Waren vroeg vertrokken en de drukte viel mee. Me wel weer negatief verbaasd over de hoffelijkheid/manieren van sommigen: voor mijn maat viel een dame vd berkenrijders stil op een klimmetje, kan geen probleem. Wij vallen ook stil en mijn maat passeert haar. Komt er weer zo een eikel aan die mijn maat begint uit te foeteren dat hij door moest en dat monde uit in een "meningsverschil" typisch geval van ik ben sneller en iedereen moet voor me aan de kant. Toen ik hem voor eikel uitmaakte was hij helemaal over de rooie.
En dat was dan nog maar de enige keer dat ik zo een aso aansprak. Kijk alweer uit naar het zomerseizoen
ValleyCruiser
Mountainbiker

Post by ValleyCruiser »

Super TT, ik heb me goed geamuseerd op de 42km.
Inschrijving, bevoorrading en bepijling absoluut niets op aan te merken.
Het parcour was erg geslaagd, gevarieerd en bij moment pittig. Wat moet een mens nog meer, zelfs de weergoden waren ons gunstig gestemd. :-D :drunk:

Zelf ben ik om 8h vertrokken, ben niet meteen de snelste op de track, tegendeel. Als newbie erken je je 'meerdere'. Ik heb respect voor de snelle rijders en laat ze zo snel mogelijk passeren als dit kan. En ja, de meeste zijn je merkbaar dankbaar, andere enkelingen durven je nog wel eens heel erg kort afsnijden zodat je bijna zelf tegen en boom plakt. Spijtig, maar in het dagelijkse leven is ook niet iedereen even vriendelijk tegen elkaar :cry:

Tot volgende jaar!!! Doe zo verder!
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Ik maakte heel wat filmbeelden met helmcamera en handcamera waaruit ik een aantal fotokes knipte en die staan nu in een album op mijn Facebook pagina.
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 1269134377
De filmkes zelf komen in de loop van de week op
http://www.fons-mtb.be/

Image
Image
klane shortwood
Mountainbiker

Post by klane shortwood »

Heel goeie TT, alles was perfect geregeld. Wel snap ik het nut niet van inschrijven met uw VWB-kaart en dan toch nog een formulier moeten invullen?
ik denk dat dat is omdat deze geen VWB organisatie was maar ne fietspromo. ge kreeg ook maar 1 punt voor dezen tocht. dacht zelfs al eens ne fietspromo gereden te hebben waar ge niks kon doen met uw vwb kaart ...
Jef Pedal
Mountainbiker

Post by Jef Pedal »

Schitterende, goed georganiseerde tocht.
Proficiat aan de organisatie !
Keep up the good work !!

=D> =D> =D>
Grand Canyon
Mountainbiker

Post by Grand Canyon »

[-o<
Bedankt aan de bijna 1700 (hoffelijke :wink: ) deelnemers en het zonneke dat er - zoals ik gisteren voorspelde - weer een prachtige MTB dag van maakte. Fijn ook jullie positieve reacties op dit forum te lezen. Leuke quote aan de bevoorrading: dit is net een brunch!
Wij hebben de eer deze prachtige natuur te kunnen en mogen gebruiken en proberen onze TT er zo goed mogelijk en met respect voor de natuur in te kneden. Voor diegenen die het niet wisten, jullie hebben een gedeelte van het Superprestige-Zonhoven parkoer van volgend weekend gereden (paaltjes met koord en rond de grote zandkuil)! Erwin Vervecken zal het alleszins herkend hebben, en wij hem!

Bedankt vooral aan alle leden en vrijwilligers van Het Heuvens Kliekske, want zo'n TT organiseren is toch niet van de poes!
En Fons ook weer bedankt voor je leuke sfeerbeelden.
Later zal ook op onze website een link gepost worden naar de foto's en filmbeelden die door onze club zelf gemaakt werden.
http://www.heuvenskliekske.be/
Post Reply