Zo 31/10/2010 Bierbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Dit weekend de 55km afstand verkend. Ondanks de regen lag het er allemaal zeker berijdbaar bij. De fietsen waren natuurlijk wel vuil, maar het parcours is zo gelegd dat je je nergens vastrijdt of echt moet gaan baggeren bij hevig regenweer.

De exacte afstand was ook ietsje meer dan 55km (+/- 1km extra volgens de meeste computertjes...)

Tot volgende week !
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

Freaky wrote:
jaro wrote:Welke berg is dat op de achtergrond ? :wink:
Geen berg uit Bierbeek, maar dat had je wel door natuurlijk...
Foto komt van bike-vakantie in de streek van Bolzano.. het gaat om een erg bekende berg de 'Schlern'

Dickie, zit duidelijk op het goede spoor wat betreft het 'foutje' in onze flyer met onderstaande quote...
Dickie wrote:Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van tland :wink:
:lol:

Voor wie het nog niet gezien zou hebben, nog deze tip... Cannondale heeft me nog niet gecontacteerd...
maybe , gewoon engels model ;-))
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ZoeNK present !

Kan het maar vragen, maar is er al op voorhand een gps track ter beschikking ? Het kaartje is veel te klein om op te orienteren
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Mag je zeker vragen !

Ik heb zelf geen GPS, maar ik hoor eens rond of er iemand van de club een volledig correcte track heeft (bij het verkennen nemen we vaak binnenwegen om snel op een bepaald stuk uit te komen). In welke afstand ben je geïnteresseerd?

Ik stuur je alvast het plan in groter formaat per PB...
phille
Mountainbiker

Post by phille »

het weer zal veel bepalen !
Normaal gezien doen we de 65
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Idd weer = een cruciale factor

Meeste voorspellingsmodellen houden het op dit moment voor 31/10/2010 op bewolkt of bewolkt met opklaringen, temperatuur van 12-13 graden, en 50% kans op regen...

Ik hou jullie up-to-date als de voorspellingen wat zekerder worden, maar ik duim alvast dat het regen-dubbeltje op zijn goede kant valt :-D
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

wat is de startprijs voor VWB leden voor de 65km?
Freaky
Mountainbiker

Post by Freaky »

Onze prijzen zijn 3,5€ voor niet-licenties en 2,5 € voor VWB leden (prijzen dezelfde voor alle afstanden)
jol
Mountainbiker

Post by jol »

Freaky wrote:Mag je zeker vragen !

Ik heb zelf geen GPS, maar ik hoor eens rond of er iemand van de club een volledig correcte track heeft (bij het verkennen nemen we vaak binnenwegen om snel op een bepaald stuk uit te komen). In welke afstand ben je geïnteresseerd?

Ik stuur je alvast het plan in groter formaat per PB...
Mij mag je de track van de 45km doorsturen, wij komen ook met een paar mannen van de Alertbikers van Lummen. Tot zondag
Torfoe
Mountainbiker

Post by Torfoe »

Beste,

Ik heb interesse in de track van de 55 en/of 65 km,

Alvast bedankt
Post Reply