Dit weekend de 55km afstand verkend. Ondanks de regen lag het er allemaal zeker berijdbaar bij. De fietsen waren natuurlijk wel vuil, maar het parcours is zo gelegd dat je je nergens vastrijdt of echt moet gaan baggeren bij hevig regenweer.
De exacte afstand was ook ietsje meer dan 55km (+/- 1km extra volgens de meeste computertjes...)
Tot volgende week !
Zo 31/10/2010 Bierbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
maybe , gewoon engels modelFreaky wrote:Geen berg uit Bierbeek, maar dat had je wel door natuurlijk...jaro wrote:Welke berg is dat op de achtergrond ?
Foto komt van bike-vakantie in de streek van Bolzano.. het gaat om een erg bekende berg de 'Schlern'
Dickie, zit duidelijk op het goede spoor wat betreft het 'foutje' in onze flyer met onderstaande quote...
Dickie wrote:Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van tland![]()
Voor wie het nog niet gezien zou hebben, nog deze tip... Cannondale heeft me nog niet gecontacteerd...
Mag je zeker vragen !
Ik heb zelf geen GPS, maar ik hoor eens rond of er iemand van de club een volledig correcte track heeft (bij het verkennen nemen we vaak binnenwegen om snel op een bepaald stuk uit te komen). In welke afstand ben je geïnteresseerd?
Ik stuur je alvast het plan in groter formaat per PB...
Ik heb zelf geen GPS, maar ik hoor eens rond of er iemand van de club een volledig correcte track heeft (bij het verkennen nemen we vaak binnenwegen om snel op een bepaald stuk uit te komen). In welke afstand ben je geïnteresseerd?
Idd weer = een cruciale factor
Meeste voorspellingsmodellen houden het op dit moment voor 31/10/2010 op bewolkt of bewolkt met opklaringen, temperatuur van 12-13 graden, en 50% kans op regen...
Ik hou jullie up-to-date als de voorspellingen wat zekerder worden, maar ik duim alvast dat het regen-dubbeltje op zijn goede kant valt
Meeste voorspellingsmodellen houden het op dit moment voor 31/10/2010 op bewolkt of bewolkt met opklaringen, temperatuur van 12-13 graden, en 50% kans op regen...
Ik hou jullie up-to-date als de voorspellingen wat zekerder worden, maar ik duim alvast dat het regen-dubbeltje op zijn goede kant valt
- jol
- Mountainbiker
Mij mag je de track van de 45km doorsturen, wij komen ook met een paar mannen van de Alertbikers van Lummen. Tot zondagFreaky wrote:Mag je zeker vragen !