Zo 24/10/2010 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

jodelaietie wrote:Hier bijna gans de dag geregend. :cry:
Fiets teruggevonden. :-D
Volledig lange broek doe ik nog niet aan. [-X
Dakrailkes op de auto gezet, bandekes geblazen , nieuwe kettingske en nieuwe cassette, reeds quick gestart, no way back. (vrouwke hare lelijkste dikke winterpyjama klaargelegd :wink: ).
Straks nog 10 slaappillen in hare drank. :-D
Vertrekken om 6u30 in KLuisbergen , bergnobeneden tot aan de kust. :P
Benieuwd of de goesting terug zal zijn na morgen. [-o<
Is er koffie voorzien in de forumtent. =P~
De zaal is perfect klaargezet en de forumtent is wat uitgebreid met 2 extra tafels =D> =D>
In middelkerke hebben we geluk gehad vandaag, maar in Oostende hebben ze enkele onweersbuien gekregen #-o

Morgen voorspellen ze wat beter weer =D> =D>

WE ZIJN ER KLAAR VOOR EN JULLIE ?? :wink:
franky
Mountainbiker

Post by franky »

leffingenoartje wrote:...........WE ZIJN ER KLAAR VOOR EN JULLIE ?? :wink:...........
zet de choufkes maar klaar ma gedacht 8)
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Straks gaan we het parcours nog eens volledig controleren of er geen pijltjes verdwenen zijn, :roll: :roll:

EN DE BUIENRADAR ZIER ER GOED UIT =D> =D>

http://www.meteoonline.be/buienradar/Eu ... 54480/5/22
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

ah opgestaan en een stralend zonnetje gezien. Binnen een kwartierke zetten wij ook aan. Tot subiet
katrien.avalon
Mountainbiker

genoten

Post by katrien.avalon »

we zitten momenteel in 'de branding' te genieten van een Chouffeke, het weer was super, mijne vent heeft genoten en dankzij de info van de organisatie heb ik een 500-tal foto's. Morgen plaats ik hier de link ! Tot volgend jaar!!!
Topke
Mountainbiker

Post by Topke »

Eerste deelname, 45km gedaan. Direct een lastige klepper met het strandgedeelte. Bevoorrading top alhoewel ik 1 bevoorrading voldoende vond voor de 45.
De 2e bevoorrading kwam zeer vlug op de 1e!
Alsook lastig gedeelte langs het water. Leuk gedeelte met het crossparcours!
Grote minpunt vond ik de bikewash, veel te weinig slangen voor zo een massa mountainbikers.

Samengezien leuke rit!
*Bartman*
Mountainbiker

Post by *Bartman* »

De 45 km gedaan met Yves, Marcievus en zoon en zoals gewoonlijk een leuke tocht voorgeschoteld gekregen. De regen was gelukkig uitgebleven. Voldoende afspuitslangen maar veel mountainbikers dus file. =D>
Volgend jaar terug!
horny devil
Mountainbiker

Post by horny devil »

vandaag gestart voor de 60 km en direct er ingevlogen en eerste maal op het strand amaai :oops: ik dacht dat de billen in men rug gingen kruipen maar tegen dat we van het strand kwamen goed opgewarmd en gaan toffe bevooradingen goed geplaatst om de 20 km en heel mooi parcours al werd het lastig op het einde mede door de wind .2u49min dus middelkerke tot de volgende. =D> =D> =D>
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Perfecte organisatie met een leuke zonnetje. De hevige regen van gisteren zorgde voor een perfecte passage in de duinenbaantjes.
De richting die we vandaag uitgingen was stukken leuker dan het ploeteren rond de luchthaven vorige jaren.
De Versluyskens waren indrukweekend aanwezig met de Belgisch kampioen in de buik van hun peloton.
En ... voor allen die het strandrijden een prettige gebeurtenis vonden... noteer maar:
MOUNTAINBIKE.BE PRESENTEERT DE "4e STRAND- EN DUINENRACE te BLANKENBERGE" op zondag 24 Januari.Volgende week gaan de inschrijvingen open en zoals altijd... vroeg inschrijven is vooraan starten.
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Allright !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! da was dik in orde bie de choufkes !
de 60 km gereden met Rikc , koenego , Xavier en wimpie de beeste .
Direkt erin gevlogen upt strand wo da jagermeister de rol heeft moeten lossen door omstandigheden :P
Eens vant strand wimpie de beeste keihard doorgesjeesd tot we henkieboy tegenkwamen in de duinen , derop en der over zoals ze zeggen !
Eerste bevoorrading was weer een buffet waar we op krachten konden komen (22.5moyenne) en daarna vol a blok richting Nieuwpoort , weer even tanken aan bevoorrading en dan richting jaagpad (waar ik bang was voor de lastigheidsgraad ) deze goe verteerd .
Gaatje geslaan op de rest en tenslotte alleen aangekomen in Middelkerke !
Nogmaals dank aan de Chouffkes en dank aan de talrijke opkomst van de Erika's Baaikers (10 Stuks denk ik)
See ya next year :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply