Zo 24/10/2010 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bartos1
Mountainbiker

Post by bartos1 »

Dit is DE organisatie!! Alles mooi netjes, vlotjes, super pacours,...
Proficiat jongens.
Enige waar ik mij serieus aan stoorde is dat enorm veel mensen roepen op de tragere renners. Zelf blijf ik rustig achter die persoon en als ik dan op iets groter stuk kan je die persoon voorbij steken. Maar te roepen en te tieren op die mensen is alles behalve!!! Zij hebben evenveel recht als jullie.
Strafste van al is dat er dan 1 staat te roepe van alle kunnen ze de bergjes niet naar iemand en zelf 2 bergjes niet op geraakt. :-)

Volgend jaar kom ik zeker terug!! Ook die rode/roze mannen waren weer van de partij met de kinderen SUPER mannen!!!

Mvg
Bart
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Van mij ook 'n dikke proficiat voor de organisatie. Die mannen worden hier blijkbaar slimmer en beter bij elke editie. Lekker ambiance-muziekske bij vertrek.
Was rond 8u aan inschrijving, direkt geregeld en hopla parkoers op.
En wat voor 'n parkoers, om vingers en duimen af te likken. Al de beste stukskes zaten erin. Hier werden echt de leukste paadjes gekozen die men vaak (noodgedwongen) links laat liggen op mindere TT's.

Bevoorrading inderdaad pico bello georganiseerd en keuze te over, zelfs met chocomousse/rijstpap. :P .
Klimmetjes genoeg om naar 't einde toe toch wat opkomende krampkes te voelen.

Onderweg nog revanche genomen op 'n cacheke waar deze TT rakelings passeerde.

Zo'n parkoers zou ik wel iedere week willen rijden, moest ik in de regio wonen.

Allez kliekske, nog 'ns merci voor 'n perfecte zondagvoormiddag en C U next year :lol: :lol: :lol: .

Ps. Gps-track beschikbaar voor de geïnteresseerden.
Rec
Mountainbiker

Post by Rec »

Idd mooie TT. Op aanwijzen een beetje later vertrokken, omstreeks 10u en dus geen last vd drukte gehad.
En wat een "huge" bevoorrading, met lekkere rijstpap :-D
Volgend jaar weer en iig weer wat nieuwe paadjes leren kennen :bounce:
Stevie_Wie
Mountainbiker

Post by Stevie_Wie »

Prima tocht met alles erop en eraan....alleen jammer van de drukte onderweg. Heb steeds beleefd gewacht om de tragere rijders voorbij te steken maar toch nog dikwijls commentaar gehoord achter mijn rug.
velooke
Mountainbiker

Post by velooke »

weet er iemand wat meer over die onfortuinlijke biker die bijna op het einde van de rit gevallen of aangereden is .
was een lid van koti fietsteam.
ik was er wat van verschoten die man daar zo te zien liggen gelukkig was ambulance ter plaatse
rubenv
Mountainbiker

Post by rubenv »

velooke wrote:weet er iemand wat meer over die onfortuinlijke biker die bijna op het einde van de rit gevallen of aangereden is .
was een lid van koti fietsteam.
ik was er wat van verschoten die man daar zo te zien liggen gelukkig was ambulance ter plaatse
Oei das minder. Ze hadden thuis de ambulance horen doorkomen, maar wist niet of het voor daar was. Hopelijk is het nie te erg.

Vond de rit ook heel geslaagd, super mooi parcour en de beste bevoorrading die ik deze winter al heb gehad.
Dat beloofd voor volgend jaar 8)
goldilock
Mountainbiker

Post by goldilock »

Alles was dik in orde. Misschien een heel klein minpuntje waren de koude douches. (ne tip naar volgend jaar? :P )
goldilock
Mountainbiker

Post by goldilock »

In onze kleedkamer was iemand zijn polar borstband vergeten. Ik heb deze aan de organisatie bezorgd moest de rechthebbende eigenaar hem terugwillen. Was tussen 12 en 12h30 in de kleedkamer.
goldilock
Mountainbiker

Post by goldilock »

Ducha
Mountainbiker

Post by Ducha »

Ja dit was inderdaad al weer een zeer leuke toertocht . En hele dikke proficiat aan de organisatie. Hier was zeer veel volk maar wel alles is heel goed in orde, ook tof om te zien dat ze heel goed gewerkt hadden aan de inschrijving vorig jaar was dit een minder puntje maar dit jaar was dit ook perfect in orde.(op minder dan 5 min buiten op een vrij druk moment) Zeer mooie toer met heel veel toffe single traks. Een beetje geluk gehad met het weer en dit maakt het allemaal nog aangenamer.

kortom
=D> =D> =D> =D> =D> =D>

En aan al die mannen die zagen op andere personen dat ze te traag rijden dan moeten ze maar later vertrekken of ergens gaan rijden waar geen andere personen zijn om hun te hinderen of wedstrijden gaan rijden .
Post Reply