Zo 24/10/2010 Zoersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
TLF
Mountainbiker

Geen goesting!

Post by TLF »

Mannekes, echt het intreseert me gen bal hoe rap dat gulle kunt rijden.
't enige wat ik mij hier duidelijk laten maken heb, is dat ik morgen naar wijnegem ga, dezen trage heeft al geen goesting meer om morgen tussen een bende spartacussen te rijden!!!
Ik hoop dat ze daar in de cafetaria op tijd zijn, want de meesten zijn om tien uur terug peisk!
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Lol wat een topic alweer.

Ik ga subiet rijden, tot daar :D
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

dit watje is in zijn bed blijven liggen.
Hopelijk hebben de "echte bikers" genoten.

:oops:
trel
Mountainbiker

Post by trel »

Om 8 hr gestart,er is niemand voorbij gevlogen, gem. 25,8. Of kan het niet? Gisteren wielomtrek nog nageken.

groeten
nightmare
Mountainbiker

Post by nightmare »

Wat heb je nu in godsnaam aan dat gemiddelde? #-o . Met een avs van 15Km/u heb je gewoonlijk harder afgezien dan een avs van 29Km/u :-k :-k . Het enige wat sommige laagvliegers hiermee bereiken is dat ze anderen (en zelfs kids) zodanig hinderen dat ze de kant in moeten [-o< . Aan de diehards: kijk eens op de website van "atbkempen"... Hier kunnen jullie je echt uitleven :lol: en aan jullie gemiddeltes te zien kan je al mee doen bij da "A's 8-[ 8-[ 8-[ .
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

nightmare wrote:Wat heb je nu in godsnaam aan dat gemiddelde? #-o . Met een avs van 15Km/u heb je gewoonlijk harder afgezien dan een avs van 29Km/u :-k :-k . Het enige wat sommige laagvliegers hiermee bereiken is dat ze anderen (en zelfs kids) zodanig hinderen dat ze de kant in moeten [-o< . Aan de diehards: kijk eens op de website van "atbkempen"... Hier kunnen jullie je echt uitleven :lol: en aan jullie gemiddeltes te zien kan je al mee doen bij da "A's 8-[ 8-[ 8-[ .
Als hij zich heeft geamuseerd en niemand in de kant heeft geramd is dat toch goed, nee?

De enige wie ik hoor melken over gemiddeldes zijn de mensen die voorbijgestoken worden precies. :oops:
jupke
Mountainbiker

Post by jupke »

Ondanks het weer ben ik vanmorgen toch gestart, 15 van vosselaar naar daar, 42 gereden en terug, 75 km op de teller.

Was op zich een leuke tocht maar de regen temperde de vreugde toch ietwat :lol:

Goede organisatie al miste ik een bewaakte fietsenparking tijdens dat ik van mijn lekkere Westmalle van het vat genoot.
trel
Mountainbiker

Post by trel »

Ik duw niemand opzij,ik roep niet ,ik wacht gewoon tot het mogelijk is om voorbij te rijden.En met kids extra voorzichtig(ik heb er ook).Te veel vooroordelen hebben is echt ni goe voor Uw HART (of steen).

groet
pannekoek
Mountainbiker

Post by pannekoek »

vertrokken met een 1/2 uurtje vertraging o.w.v.de regen!! toch blij dat ik vertrokken ben ,ondanks de regen en een paar keer slijk-ploeteren was op de meeste stukken een harde ondergrond,zodat alles nog meeviel ,mijne bike-mate boxter heeft me goed uit de wind gezet, merci'kes
me zo ne naam ... is normaal zeker , toch weer genoten.
aan Mr proper , hopelijk niet te lang out ,en guike rap terug , maar oppassen voor de boomstronkskes dan , tot de volgende :-) [/code]
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

redelijke tour met toch wel wa modder.
uitpijlen was nogal aan de gierige kant. hier en daar een pijl meer zou geen overbodige luxe geweest zijn.(lange stukken zonder pijlen, waardoor je begon te twijfelen)
geen last gehad van de laagvliegers. ze hebben vandaag nogal op een deftige manier voorbij gestoken.
Post Reply