Normaliter zal het droog blijven: http://www.buienradar.be/3daagse.aspx?s ... erwachtingsliekske wrote:Hoe ligt het parcours er bij na de regen van deze morgen?
Khoop dat het morgen droog blijft.
Zo 24/10/2010 Middelkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
- Feniksbiker
- Mountainbiker
Post by Feniksbiker »
't mag reg'n, 't mag woaien, mornt opnieuw 4 Feniksbikers ut Jabbeke met vele goeste aanwezig!
- Sloebertje
- Mountainbiker
Post by Sloebertje »
Amaai, deze middag in Oostende geweest ( met vrouw en dochter gaan shoppen ) en daar hevige regenbuien zelfs met hagelstenen.frawiwi wrote:net terug van de verkenning, wonder boven wonder , deze namiddag bleef gespaard van onweer, alles is perfect te berijden
tot later
Maar volgens de buienradars blijft het droog tot rond 11 uur.
Dus vroeg binnen zijn is de boodschap, al weet men nooit aan de kust kan de regen gewoon overwaaien hé.
Indien het redelijk weer is als ik op sta kom ik zeker af.

Bron -> Het kustweerbericht: http://www.infometeo.be/
Quick start
Last edited by Sloebertje on Sat 23 Oct 2010 20:09, edited 2 times in total.
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Je gaat vuil zijn zulle, als je in de kakka rijdt.santaromita wrote:mornt is Santaromita van de Erika Baaikers zeekr do voe te rien , tmeugt nog stroent reegn , de tt is te schone voe nie te komn
Zondag 16 Januari 2011 11e Editie van: "De heuveltjes van Erika" te Klerken.
Last edited by jägermeister on Sat 23 Oct 2010 20:20, edited 1 time in total.
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
K'heb het al gezien , iedereen vertrekt op zelfde tijdstip dus k'vrees immense opstoppingen op alle leuke trajectjes
Dendezen moet ge dus maar verwachten na ten negenen , mooi meegenomen , wa langer slapen en geen fietsfile's
en de goei punten van de vrouwe nie te vergeten omdak s'morgens nog achter de vers pistoleekes zal kunnen gaan....
Dendezen moet ge dus maar verwachten na ten negenen , mooi meegenomen , wa langer slapen en geen fietsfile's
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Aha, ik ga blijkbaar niet alleen zijn bij de C-ploeg. Voor nen diesel gelijk ik al direct da strand opvliegenFalco Peregrinus wrote:Yep yep het wordt afzien.
Om 8h aanwezig,
de eerste kms wat fotootjes schieten van de forumbende,
dan 10 km aan de rekker hangen,
en vervolgens de bende laten wegrijden om op eigen tempo verder te tjokken want de benen zitten vol met rijstpap...
Middelkerke... het zal prachtig worden...
![]()
![]()
Tot morn hé
- jodelaietie
- Mountainbiker
- Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker
Post by jodelaietie »
Hier bijna gans de dag geregend.
Fiets teruggevonden.
Volledig lange broek doe ik nog niet aan.
Dakrailkes op de auto gezet, bandekes geblazen , nieuwe kettingske en nieuwe cassette, reeds quick gestart, no way back. (vrouwke hare lelijkste dikke winterpyjama klaargelegd
).
Straks nog 10 slaappillen in hare drank.
Vertrekken om 6u30 in KLuisbergen , bergnobeneden tot aan de kust.
Benieuwd of de goesting terug zal zijn na morgen.
Is er koffie voorzien in de forumtent.
Fiets teruggevonden.
Volledig lange broek doe ik nog niet aan.
Dakrailkes op de auto gezet, bandekes geblazen , nieuwe kettingske en nieuwe cassette, reeds quick gestart, no way back. (vrouwke hare lelijkste dikke winterpyjama klaargelegd
Straks nog 10 slaappillen in hare drank.
Vertrekken om 6u30 in KLuisbergen , bergnobeneden tot aan de kust.
Benieuwd of de goesting terug zal zijn na morgen.
Is er koffie voorzien in de forumtent.