Zo 24/10/2010 Middelkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Betreft remmen , mijn mudbike heeft ook de HS33 (en t'zijn de flachy fluogele die al een 10-tal jaar dienst doen) echter morgen zal het nog voor ne laatste keer met de stumpy zijn(ook met V-brakesden wakkere bakker gits wrote:eila eila uit de kast ?????KUBA wrote:1. Wa is da hier met al da remgezever , gazze geven mijn gedacht![]()
2. NIemand zegt dat ge uw schijfremmen niet mag meenemen , maar ge laat ze best in uwe camelback zitten![]()
![]()
3. Pijltjes nie veranderen , de mannen die geen liefhebber zijn van wind op de kop moeten maar
* Omgekeerd op hunne velo zitten
* achteruit rijden
PS. Zie ik hier iemand die uit de kast komt betreft zijn "korte fluit"?
Allez , alst een beetje meezit tot zondag![]()
remgezever ??? ik kies gewoon de optie die het minst zal kosten achteraf.
me schoon veloke mag rusten tot het vries zodat hij niet te rap versleetn is en dak der nog lang kan mee rijden.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
net terug van laatste verkening van parcours
Gestart in de regen en veel wind, maar het parcours ligt er zeer berijdbaar bij, zeker de duinen stroken.
Het zwaarste zit in de staart nl. een boereslag in Nieuwpoort moest er nog veel regen vallen gaan we eventueel deze strook eruit nemen.
Wat er ook zwaar bijligt is het jaagpad maar deze is berijdbaar en de wind zal jullie een beetje helpen.
Groeten en allen tot morgen
Gestart in de regen en veel wind, maar het parcours ligt er zeer berijdbaar bij, zeker de duinen stroken.
Het zwaarste zit in de staart nl. een boereslag in Nieuwpoort moest er nog veel regen vallen gaan we eventueel deze strook eruit nemen.
Wat er ook zwaar bijligt is het jaagpad maar deze is berijdbaar en de wind zal jullie een beetje helpen.
Groeten en allen tot morgen
allee ja,efkes int wiel kan gene kwaad.jullie zouden meer naar onze' kust moeten komen zodat je die wind gewoon word.franky wrote:heb medelijden met iemand die uit het verre pajottenlad komt en dus gene tegenwind gewoon isdingetje wrote:......voor de wind op hun sterre......:![]()
die mag zich toch permiteren van eens in 't gat van die getrainde strandjutters te gaan zitten zeker
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Yep yep het wordt afzien. M'n laatste rit, enkele weken geleden, was er eentje op nen Fransen terril met een bende prettig gestoorden. Slechts 30km op de teller en veel rijsttaartjes op de bevoorrading
. De weken daarna in Las Vegas en Duitsland veel wintervet aangelegd.
Om 8h aanwezig,
de eerste kms wat fotootjes schieten van de forumbende,
dan 10 km aan de rekker hangen,
en vervolgens de bende laten wegrijden om op eigen tempo verder te tjokken want de benen zitten vol met rijstpap...
Middelkerke... het zal prachtig worden...

Om 8h aanwezig,
de eerste kms wat fotootjes schieten van de forumbende,
dan 10 km aan de rekker hangen,
en vervolgens de bende laten wegrijden om op eigen tempo verder te tjokken want de benen zitten vol met rijstpap...
Middelkerke... het zal prachtig worden...