Zo 24/10/2010 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tsjernobyl
Mountainbiker

Post by Tsjernobyl »

Afgelopen week kon je vanaf 8u zonder lampjes de fiets op, vermits ze het uur gaan verzetten is het zondag dus vanaf 7u licht genoeg!
witte
Mountainbiker

Post by witte »

Tsjernobyl wrote:Afgelopen week kon je vanaf 8u zonder lampjes de fiets op, vermits ze het uur gaan verzetten is het zondag dus vanaf 7u licht genoeg!
Mannekes, mannekes, mannekes toch :roll: :roll: ,
we gaan VOLGEND WEEKEND (niet dit weekend) van zomer- naar WINTERUUR !!! #-o #-o
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Hoe is de toestand van parcour?
Grand Canyon
Mountainbiker

Post by Grand Canyon »

Oeps, klopt ja, dit jaar valt het niet samen met onze toertocht! :oops:

Het grootste deel van het parkoer lag er namiddag heel goed bij. De regen van namiddag en deze avond zal goed zijn om het losse zand op de heide wat vaster te maken, maar zal op sommige andere plaatsen wat plassen creëren. Maar al bij al zal dit wel meevallen, ge zult er geen spijt van krijgen!

Het goede nieuws is dat het morgen voormiddag droog blijft, de zon zou zelfs enkele uren schijnen volgens de weervoorspelling! 8)
http://home.scarlet.be/~bv465264/voorsp ... imburg.htm

Om 7:30 is het idd nog niet helemaal licht. Maar als je echt wil verlichten in het bos zult ge toch al straffe lampkes moeten hebben. Flikkerlichtjes voor de veiligheid kan natuurlijk nooit kwaad. Ik ga voor 7:30 het parkoer terug op om te controleren en zal er geen meenemen. Uw ogen wennen daar wel aan...

Er wordt ook wat gefilmd en foto's genomen. Info volgt nadien waar dit te bekijken valt. Don't forget to smile, even when your dying! :lol:

See ya.
Titser
Mountainbiker

Post by Titser »

De Plattje Tjoepers gaan hier morgen ook aanwezig zijn. Hopelijk valt het qua drukte nogal mee. De laatste tijd is het blijkbaar mode om de tocht te beginnen met een aantal kilometer single-track zodat alles meteen goed op een lint zit en in de file ...
Kimson
Mountainbiker

Post by Kimson »

Platte Tjoepers aanwezig! :lol:
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

Bevercrossers ook aanwezig met (hopelijk) stevige delegatie!!!
nero
Mountainbiker

Post by nero »

:lol: ik ben blijkbaar de eerste die een reactie plaatst... Ik vond het leuk. Tis nu al den 3e keer op een paar weken dat ik hier in mijne achtertuin zit te biken (Camba-Houthalen-nu Zonhoven) maar ik vind dat ze keer op keer een andere touch geven aan het parkours. Volgende week wel eens andere regio's opzoeken. De bevoorrading vond ik echt héél professioneel. Langs 2 kanten kon je iets nemen... Over het parkours en de pijltjes ben ik content. Een vlakke aanloop, dan single-tracks aan termolen, dan den teut dan eventjes de bossen in richting hengelhoef en dan terug over den teut naar de finsh. De laatste lus heb ik niet meer gedaan. Ik ben weer voldaan voor deze zondag....
mrperfect
Mountainbiker

Post by mrperfect »

Dit was nog eens een schitterende mtb tocht, alles erop en eraan.
Inschrijving perfect, bevoorading perfect, parcour en bepijling perfect.
Dat was af proficiat =D> =D> =D>
Zeker 6 sterren waard ipv 5
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

mrperfect wrote:Dit was nog eens een schitterende mtb tocht, alles erop en eraan.
Inschrijving perfect, bevoorading perfect, parcour en bepijling perfect.
Dat was af proficiat =D> =D> =D>
Zeker 6 sterren waard ipv 5
dit was idd lijk een tt moet zijn!
Post Reply