Pic's?sus wrote:De mijne bolt al 2 weken rond.
Specialized 2011 - S-Works Epic !
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- dennisschmitz
- Mountainbiker
- Motorbiker
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Lisa zal blij zijn en gij eigelijk ook denk ik, terug "uw" epic terugMotorbiker wrote:Komaan. Als het een Epic 2011 is, is elke foto meer welkom dan de playboy
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
zaterdag ook geweest om de nieuwe S-Works te bewonderen....helaas helaas helaas het zwarte S-Works frame hadden ze niet bij.... toen ik erachter vroeg was het van ...euh tja ...inderdaad die hebben we niet bij.....we moesten kiezen en daardoor geen plaats.....amaai wat voor commerciële idioten... 
-
dannyspecialized
- Mountainbiker
s - works
Post by dannyspecialized »
ja specialized is specialized niet meer
Rij nu meer dan 18 jaar met een specialized mtb, maar het geet ieder jaar achteruit. Het enigste dat vooruit gaat is de prijs...
Rij nu meer dan 18 jaar met een specialized mtb, maar het geet ieder jaar achteruit. Het enigste dat vooruit gaat is de prijs...
yep mentaliteit is soms ver .....
maar ik berust me erin het is tegenwoordig bij alles zo. ( en bij elk merk van fiets)
Koop een nieuwe wagen en alles gaat, totdat je de bon hebt getekend en het plots normaal wordt dat hij 8 weken later geleverd wordt.....
Bestel een keuken en je mag blij zijn dat ze een maand na afgesproken datum ter plaatsen is.
Neem een architect betaal hem een rib uit je lijf , als er dan iets is " sorry ik ben gaan aannemer " . Ga naar de aannemer " sorry architect heeft het zo getekend ".......
Dus kortom , kalmte brengt rust zullen we maar denken
maar ik berust me erin het is tegenwoordig bij alles zo. ( en bij elk merk van fiets)
Koop een nieuwe wagen en alles gaat, totdat je de bon hebt getekend en het plots normaal wordt dat hij 8 weken later geleverd wordt.....
Bestel een keuken en je mag blij zijn dat ze een maand na afgesproken datum ter plaatsen is.
Neem een architect betaal hem een rib uit je lijf , als er dan iets is " sorry ik ben gaan aannemer " . Ga naar de aannemer " sorry architect heeft het zo getekend ".......
Dus kortom , kalmte brengt rust zullen we maar denken